۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۶۴۷
عسگری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: تامین آب شرب عوامل و مردم در مهران در ایام پیاده روی اربعین حسینی(ع) نکته ی قابل تاملی است که باید نیازسنجی شود و همچنین مدیریت لازم بر ماشین آلات مورد نیاز بسیار اهمیت داشته و با توجه به احتمال بارندگی در آن ایام تدابیر لازم بایستی اتخاذ گردد.
پ
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی و دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان طی نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز یکشنبه هفته جاری با ارائه گزارش از بازدید میدانی به عمل آمده از استان ایلام(شهر مهران) و اشاره به افزایش نقش استان در حوزه خدمات نسبت به فعالیت های عمرانی در ایام مراسم اربعین حسینی خواستار همکاری مجدانه بنیاد مسکن در سامان دهی امور عمرانی و خدمات فنی در مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان شد. 

سامان دهي امور عمراني و خدمات فني در مرز مهران

عسگری در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از وضعیت شهر مهران و پایانه مرزی آن با توجه به بازدید میدانی به عمل آمده عنوان داشت در سال گذشته کارهای عمرانی خوبی در مهران توسط ستاد اربعین حسینی(ع) استان صورت پذیرفته است اما امسال با رویکردی متفاوت نگاه صرفا عمرانی نخواهیم داشت و در حوزه ی خدمات به صورت پویا نقش موثر در منطقه ایفا خواهیم کرد. دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان با اشاره به افزایش ظرفیت خدمات و کمک رسانی از انتخاب مکانی مشخص جهت برپایی سایت ارائه ی خدمات به صورت منسجم خبر داد و از مهندس رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن خواست تا طی بازدید میدانی از مهران برآوردهای لازم انجام شود.

در ادامه این نشست عسگری تصریح کرد: تامین آب شرب عوامل و مردم در مهران در ایام پیاده روی اربعین حسینی(ع) نکته ی قابل تاملی است که باید نیازسنجی شود و همچنین مدیریت لازم بر ماشین آلات مورد نیاز بسیار اهمیت داشته و با توجه به احتمال بارندگی در آن ایام تدابیر لازم بایستی اتخاذ گردد.

دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان در ادامه این نشست با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی استان در مرز مهران از بنیاد مسکن جهت حمل، استقرار و برپایی تاسیسات بیمارستان صحرایی همکاری لازم را مطالبه نمود. عسگری با اشاره به نیاز مهران به شهردار معین در ایام پیاده روی اربعین بیان داشت وقتی در یک شهر پانزده هزار نفری روزانه چند برابر ظرفیت تردد انجام میشود در واقع ظرف سه روز به اندازه ی سه ماه تولید زباله اتفاق افتاده است که مدیریت ماشین های حمل زباله و نیروها باید هدفمند باشد که مردم با مشکلی روبرو نشوند.

مهندس رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه ی این نشست از آمادگی این ارگان جهت همکاری و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) استان خبر داد.

در پایان عسگری با انتخاب مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان مسئول کمیته امور عمرانی و خدمات فنی ستاد اربعین حسینی(ع) استان، همکاری همه اعضای ستاد را در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم مورد تاکید قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر