۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۹۵۸۲
فرزندان خمینی معتقدند برای تثبیت هنجارهای انقلاب و ایجاد دولت و جامعه اسلامی باید مبارزه کنیم.
نشریه خط حزب الله در شماره اخیر خود در یادداشتی به سراغ اندیشه‌های امام خمینی(ره) رفته و مبتنی بر توصیه‌های ایشان، تجویزهای کنشگری جریان حزب‌الله در مواجهه با مسائل روز را بیان کرده است.

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

«امروز خمینی آغوش و سینه‌ی خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه‌ی توپ‌ها و موشک‌های دشمنان بازکرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می‌کند.» این جملات ده سال بعد از پیروزی انقلاب و در تاریخ ۲۹/۴/۶۷ دریکی از پیام‌های امام امت منتشر ‌شد.

امامی که «به‌وسیله‌ی انقلاب، کشور را از منجلاب وابستگی، از منجلاب عقب‌ماندگی، از منجلاب فساد سیاسی، از منجلاب فساد اخلاقی، از منجلاب حقارت بین‌المللی [خارج کرد]... [و]مسیر ملّت ایران را تغییر داد [و] ما را به‌سمت هدف‌های بزرگ حرکت داد.» هدف‌هایی مانند «ساختن یک ایران آباد و آزاد، داشتن مردم آگاه و برخوردار از عدالت اجتماعی، نجات از وابستگی و عقب‌ماندگی علمی و استبداد.» 22 اسفند 79

با پیروزی انقلاب برخی از آن اهداف محقق شد. و برخی هنوز در مسیر تحقق است. اینکه مردم می‌توانند آزادانه در پای صندوق‌های رأی سرنوشت سیاسی خود و کشور را تعیین کنند؛ یکی از نمونه‌های آن اهداف محقق‌شده است و اینکه انقلاب اسلامی در جستجوی رسیدن به یک «اقتصاد قوی» و پاسخگو به مشکلات مردم است؛ از چیزهایی است که به دنبال تحقق آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر