۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۹۵۷۲
همدان
به گزارش روابط عمومی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری همدان، این اداره کل با دعوت از رابطین خود در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در تاریخ ششم شهریور ماه در سالن جلسات شهدای استانداری همدان اقدام به برگزاری جلسه تشریح قانون برنامه پنجساله ششم توسعه نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مهندس صوفی مدیر کل پدافند غیرعامل با اشاره به برگزاری همایش مبحث 21 مقررات ملی ساختمان که در تاریخ 17 مردادماه سال جاری با حضور  معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد گفت: در راستای معرفی هرچه بهتر و بیشتر پدافند غیرعامل در بین مدیران و کارکنان دستگاه ها در نظر داریم با تلاش همکاران خود در سال جاری به برگزاری چند همایش دیگر بپردازیم که در حال حاضر با برنامه ریزی های انجام شده می توان به همایش پدافند زیستی و پدافند سایبری که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد، اشاره کرد.

تشریح قانون برنامه پنجساله ششم توسعه از دیدگاه پدافند غیرعامل

همچنین وی به موضوع برگزاری مانورها و رزمایش ها و همچنین دوره های آموزشی برای رابطین پدافند غیرعامل و عموم مردم در ماه های آتی اشاره نمود.

در ادامه جلسه آوفایی معاون هماهنگی امور بودجه ی سازمان برنامه و بودجه استان همدان به فرآیند تهیه و تدوین قانون برنامه ششم توسعه استان همدان اشاره کرد و کلیاتی از ساختار تهیه سند توسعه استان ارائه کرد.

تشریح قانون برنامه پنجساله ششم توسعه از دیدگاه پدافند غیرعامل

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما افزایش ایمنی در سطح جامعه است، افزود: در این سند، که سومین سند از چشم انداز بیست ساله محسوب می شود، منابع مالی مورد نیاز جهت تحقق اهدافی از این دست و همچنین پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی منطبق بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به ماهیت و رسالت پدافند غیرعامل، گفت: در سند توسعه برنامه ششم در چند بند مستقیما" موضوعات پدافندی وجود دارد، اگرچه در کلیه ی بند های این سند روح پدافند بر کالبد سند حکمفرماست.

در پایان جلسه نیز پرسش و پاسخی بین کارشناس محترم و حضار انجام پذیرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر