۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۹۵۳۴
مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد
کناری از تخصیص اعتبار هشت میلیارد ریالی برای مقاوم سازی پل اول بشار یاسوج در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بویراحمد هم خبرداد .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کناری  اظهار داشت : بنظرمی رسد فاز اول پل سوم بشار یاسوج که خط رفت آن است تا یکماه آینده به بهره برداری برسد و بخشی از مشکلات ترافیکی در سطح شهر با افتتاح خط رفت این پل حل می شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد باابراز نگرانی خود از طولانی شدن زمان افتتاح پل سوم بشار یاسوج مرکز این استان، اظهارداشت: بابرررسی های که باکارشناسان فنی داشته ایم و کارشناسان تاکید داشته اند، پل سوم بشار این شهر از لحاظ فنی مشکلی ندارد.

" شاهرخ کناری " گفت: قبول داریم و البته خود ما از طولانی شدن افتتاح پل سوم بشار یاسوج گله مند و نگران هستیم اما بخاطر اطمینان بیشتر از روند فنی این پل، نشست های مستمری با کارشناسان مختلف فنی در زمینه این پروژه داشته ایم که هیچکدام تاکنون نگفته اند که پل سوم بشار از لحاظ فنی مشکل دارد.

وی با بیان اینکه آنچه ما می گویئم سخنان کارشناسان فنی دستگاههای مختلف مرتبط با پروژه های عمرانی و فنی در کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: البته شایعاتی مبنی تخریب پایه های پل و ناایمن بودن آنها در افکار عمومی منتشر شده اما تاالان هیچکدام از این شعایعات به تائید کارشناسان فنی براساس آنچه در جلسات می گویند نرسیده است.

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنظرمی رسد فاز اول پل سوم بشار یاسوج که خط رفت آن است تا یکماه آینده به بهره برداری برسد و بخشی از مشکلات ترافیکی در سطح شهر با افتتاح خط رفت این پل حل می شود.


کناری افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طولانی شدن افتتاح پل سوم بشار یاسوج نگرانی زیادی داشته و به حوزه عمرانی استانداری دستور داده که روزانه گزارش های کاری با این پروژه به وی اطلاع داده شود.

وی از تخصیص اعتبار هشت میلیارد ریالی برای مقاوم سازی پل اول بشار یاسوج در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بویراحمد هم خبرداد

مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: پل چهارم بشار یاسوج نیز پیشرفت فیزیکی بین 20 تا 30 درصد دارد که البته ساخت این پل باتوجه به وضعیت رودخانه بشار کار سختی است.

کناری اظهارامیدواری کرد با بهره برداری از پل های بشار سوم و چهارم یاسوج شاهد کاهش بار ترافیکی و دغدغه های شهروندان ، گردشگران و مردم کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر