۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۹۴۹۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در كارگروه صنعت ، معدن و تجارت پدافند غيرعامل استان
جلسه كارگروه كارگروه صنعت ، معدن و تجارت پدافند غيرعامل استان فارس با حضور رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل و اعضاء كارگروه در محل سالن جلسات ترمینال مسافربری شهید کار اندیش شیراز تشكيل شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه كارگروه كارگروه صنعت ، معدن و تجارت پدافند غيرعامل استان فارس با حضور رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیرعامل و اعضاء كارگروه در محل سالن جلسات ترمینال مسافربری شهید کار اندیش شیراز  تشكيل شد.

در اين جلسه دبير كارگروه صنعت ، معدن و تجارت پدافند غيرعامل استان ، پس از بيان گزارش اقدامات انجام شده ، پیگیری مصوبات جلسه قبلی  کارگروه بر ضرورت شناسایی آسیب پذیری ها در حوزه شهری و حمل و نقلی تاکید کرد.

سپس  آزادی،  مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری فارس ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، به بیان توضیحاتی در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیر ساختها در حوزه های مختلف بر اساس این الگو پرداخت

ضرورت ایمن سازی و ارتقا تجهیزات امداد و خدمات رسان در پایانه های مسافربری .

آزادی ضمن تشریح مطالبی پیرامون اقدامات پدافند غیر عامل در این کارگروه براهداف اساسی از جمله افزایش میزان آمادگی و توان دستگاه های اجرایی ، افزایش توانمند سازی دستگاه هاو تجهیزات در اختیار و افزایش میزان هماهنگی بین دستگاه های اجرائی و خدمات رسان تاٌکید و اجرائی دقیق اهداف را خواستار شدند.

وی همچنین ادامه داد و افزود: با توجه به ناکامی های قبلی دشمن در جنگ های فیزیکی و تغییر ماهیت تهدیدات آن در حوزه های مختلف و همچنین گرایش به سمت جنگ نرم  ، دشمن را برآن داشته تا از راه های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران وارد عمل گردند. ما نیز در مقابل باید ضمن شناسایی و رصد تهدیدات نوین دشمن با هوشیاری کامل به سمت و سویی حرکت کنیم که توطئه ها  و نقشه های شوم دشمن را در اسرع وقت با اقدامات مدبرانه خنثی و ناکام سازیم .

ضرورت ایمن سازی و ارتقا تجهیزات امداد و خدمات رسان در پایانه های مسافربری

ایشان همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود توجه جدی به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل را خواستار شد و در همین راستا بر ایمن سازی و ارتقاء تجهیزات ایمنی ، امدادی ، خدمات رسان و حفاظتی در ترمینال ها و پایانه های مسافر و بار در استان و شهر شیراز تاکید نمود .

در پایان اعضاء به بیان دیدگاه ها ، نظریات و پیشنهادات خود پرداختند و سپس از بخش های مختلف ترمینال مسافربری شهید کار اندیش شیراز  دیدن کردند که منتج به اتخاذ تصمیماتی گردید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر