۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۹۴۸۵
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان
شنبه هفته جاری جلسه هماهنگي عوامل اجرايي و خدمات رسان در مأموريتهاي جاري قطار شهري اصفهان در محل سالن جلسات سازمان قطار شهري اصفهان به رياست صفدريان مدير كل پدافند غيرعامل استان و با حضور مديران پدافند غيرعامل شهرداري اصفهان و سازمان قطار شهري و همچنين نمايندگان دستگاه هاي مدعو برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز گذشته شنبه هفته جاری جلسه هماهنگي عوامل اجرايي و خدمات رسان در مأموريتهاي جاري قطار شهري اصفهان در محل سالن جلسات سازمان قطار شهري اصفهان به رياست صفدريان مدير كل پدافند غيرعامل استان و با حضور مديران پدافند غيرعامل شهرداري اصفهان و سازمان قطار شهري و همچنين نمايندگان دستگاه هاي مدعو برگزار شد.

جلسه ويژه هماهنگي دستگاه هاي استاني همكار و پشتيبان در مأموريت هاي مترو اصفهان برگزار شد

در اين جلسه صفدريان به تبيين الزامات پايداري و ايمني در خدمات رساني خطوط مترو و اهميت اين زيرساخت پرداخت و بر لزوم ايجاد آمادگي كليه دستگاه ها و وعوامل اجرايي همكار اعم از امنيتي انتظامي و ترافيكي، خدمات رسان، امدادي و درماني و ... در مقابله با هرگونه حوادث چه با منشأ دشمنانه و چه غيرعمد و فرايندي تأكيد و همچنين به تشريح اقدامات و پيگيري هاي انجام گرفته در راستاي برگزاري تمرينات و رزمايش هاي پدافندي در اين حوزه پرداخت.


دستگاه هاي مدعو همچون اورژانس، جمعيت هلال احمر، شركت آبفا و شركت توزيع برق شهرستان و ديگر دستگاه هاي انتظامي و امنيتي نيز بر لزوم انجام تمرين هاي آمادگي ساز جهت تسلط كامل بر خدمات رساني به موقع و به هنگام و شناسايي و احصاء تهديدات و آسيب ها و آموزش ها و تجهيزات مورد نياز مقابله اي در راستاي ايمن سازي و پايداري اين زيرساخت تأكيد و خواستار اجراي سريع تر هر گونه آموزش و يا تمرين هاي آمادگي ساز در اين راستا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر