۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۹۳۶۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در همایش رابطان پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی استان با بیان اینکه همه طرح ها استان باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند.
 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در همایش رابطان پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی استان با بیان اینکه همه طرح ها استان باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند گفت: فعال سازی واحد پدافند غیرعامل توسط دستگاه های استان با استقرار کارشناس پدافند و آگاهی سازی و فعالیت مناسب در این راستا ضروری است.

شاهرخ کناری با تاکید بر اینکه باید مشاوران طرح ها به اداره کل پدافند معرفی شوند تا آموزش های لازم را فرا گیرند افزود: باید رعایت مقررارت ملی ساختمان در ساخت و سازهای مختلف مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این طرح در مراحل انعقاد قرار داد با مشاور است که شناسایی دارایی های استان و تهدید شناسی در این راستا انجام می شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه پیش بینی اتفاقاتی که احتمال وقوع آن وجود دارد بسیار ضروری است گفت: آینده پژوهی در رابطه با پدافند غیرعامل مهمترین مسئله است.

مجید محنایی تعیین وضع موجود و بهره گیری بر اساس آن برای آینده نگری را از جمله مزایای آینده پژوهی دانست و افزود: در رابطه اقتصاد مقاومتی با پدافند غیر عامل موارد مختلفی مطرح شده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی و با اشاره به اینکه اقتصاد ما باید به سمت دانش بنیان حرکت کند گفت: باید برای افزایش تولید، افزایش راندمان، بهبود بهره وری و  ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های نوین از فناوری های جدید استفاد کرد.

محنایی تجاری سازی و تولید انبوه توسط دانشگاه را از موارد مهم تحقق رشد اقتصادی دانست و افزود: اگر پیوست های پدافندی مورد توجه قرار بگیرد و به نحو مطلوب تبیین شود در نهایت بسیاری از مشکلات استان رفع می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر