۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۹۲۷۵
نشست مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با روسای دستگاه های اجرایی شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش فرمانداری رزن ، مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان رزن که با حضور روسای دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد از تخصیص یک درصد از اعتبارات کل تملک دارایی برای حوزه پدافند غیر عامل در استان همدان خبرداد وگفت:این میزان اعتبار برای اقدامات لازم در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل و برگزاری کلاس های آموزشی هزینه خواهد شد.

 صوفی با عنوان اینکه یکی از مهمترین نکات اجرای پدافند غیر عامل اجرای مبحث 21است افزود: در سالجاری در راستای تبیین این موضوع همایشی در سطح استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه همه پروژها در دست اجرا، قبل از اجرای آن باید پیوست پدافندی داشته باشند گفت: مهمترین هدف از اجرای پدافند غیرعامل پیشگری از ایجاد بحران است لذا لازمه آن در تهیه و تصویب هر پروژه عمرانی داشتن پیوست پدافندی می باشد .

در ادامه جلسه مهندس جعفرپور به اهمیت پدافند زیستی اشاره کرد و فضای مجازی را در عین حال که یک فرصت می باشد به عنوان تهدیدی جدی در حوزه سایبری قلمداد کرد .

سپس هر یک از روسای دستگاه های اجرایی شهرستان به بیان گزارشات خود در حوزه پدافند غیر عامل اشاره کردند .

در ادامه معاون فرماندار رزن خواستار اجرای دقیق اصول پدافند غیر عامل توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شد و مقرر گردید هریک از ادارات با توجه به حوزه عملکردی خود رزمایش و دوره آموزشی برگزار نمایند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر