۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۳۹
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی در جلسه ی مشترک پدافند غیرعامل و دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران با اشاره به ارزیابی مقوله آموزش به عنوان رکن اثرگذار در حوزه شرح وظایف پدافند غیرعامل به لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی به عنوان اصلی ترین نیاز در این بخش تاکید کرد.
رامین قناتی
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی در جلسه ی مشترک پدافند غیرعامل و دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران که با هدف هماهنگی، هم اندیشی و چگونگی استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی آن دانشگاه در حوزه ی پدافند غیرعامل شد حضور یافت و با اشاره به ارزیابی مقوله آموزش به عنوان رکن اثرگذار در حوزه شرح وظایف پدافند غیرعامل به لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی به عنوان اصلی ترین نیاز در این بخش تاکید کرد.

همكاري پدافند غيرعامل و دانشگاه صنعتي مالك اشتر

در ابتدای این جلسه عسگری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل هایی که در مراکز صنعتی و تولیدی استان از جمله شرکت های پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه و شهرک های صنعتی وجود دارد به اهمیت تدوین و اجرای مجموعه ای آموزشی به خصوص در حوزه دفاع سایبری با توجه به وجود تاسیسات زیر بنایی نفت، گاز و... و ضرورت آمادگی و ارتقاء توان و دانش بازدارندگی دستگاهها در برخورد با تهدیدات احتمالی تاکید داشته و در حوزه کالبدی و مهندسی خواستار تامین نیاز های آموزشی برای مدیران و کارشناسان در سطوح اولویت دار شد.

عسگری سپس به اهمیت مباحث پژوهشی به عنوان رکنی دیگر در حوزه پدافند غیرعامل اشاره داشت و از آمادگی اداره کل پدافند غیرعامل جهت استفاده از ظرفیت آن دانشگاه در طرح جامع پدافند غیرعامل استان و ایجاد پژوهشکده مرتبط به امور پدافند غیرعامل با مشارکت دانشگاه مالک اشتر خبر داد. مدیرکل پدافند غیرعامل در پایان از اهتمام اداره کل مربوطه در بهره گیری از ظرفیت های حمایتی استاندار محترم و معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، امام جمعه محترم اراک و نمایندگان محترم استان و صدا و سیما در ایجاد شرایط و بسترهای لازم برای ارتقاء سطح کمی و کیفی در بخش های مرتبط به پدافند غیرعامل استان و ایجاد آگاهی بخشی در سطوح مختلف جامعه با هدف افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری ها و اتخاذ تمهیدات در مقابله با تهدیدات احتمالی خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر