۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۹۱۵۸
استاندار کردستان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل در جامعه گفت: فرهنگسازی وتبلیغ در زمینه پدافند غیر عامل در جامعه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
به گزارش پایداری ملی، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان دیروز (28مرداد) در جلسه هم‌اندیشی اعضای پدافند غیرعامل کارگروه‌های تخصصی، قرارگاههای زیستی و سایبری و رابطین دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: فرهنگ سازی و تبلیغ در زمینه پدافند غیر عامل در جامعه باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیردزیرا نیاز امروز جامعه بشری است.

 وی افزود: موضوع پدافند غیر عامل برای اغلب مردم مبحث ناشناخته ای است بنابراین ضروری که اقشار مختلف مردم در این زمینه آشنایی لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول اظهار داشت: تهدیدات از آغاز خلقت بوده و تا ابد نیز وجود دارد بنابراین این تهدیدات هم در حوزه های مختلف از جمله عمدی و غیر عمدی رخ می دهد.

 وی افزود: تهدیدات عمدی از طرف دشمنان عملیاتی و طراحی می‌شود و تهدیدات غیرعمدی هم در اثر عدم رعایت استانداردها، عدم رعایت قوانین و مقررات در جامعه انجام می‌شود.

زاهدی اذعان کرد: هیچ کسی نمی تواند ادعا کند مشمول پدافند غیر عامل نمی شود و مشکلی برای او رخ نمیدهد بنابراین همه باید از قوانین و مقررات پدافند غیرعامل آگاهی داشته باشیم.

وی افزود: بحث پدافند غیر عامل باید به عنوان موضوع اساسی بیشتر در جامعه مطرح شود هرچند در سالهای گذشته فعالیت های در این راستا انجام شده است.

استاندار کردستان در پایان خاطرنشان کرد: همه سازمان‌های وابسته به نظام، نهادها و نیروهای
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر