۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۹۱۴۹
معاون بسیج و امور سازمان پدافند غیرعامل:
معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، یکی از اولویت های اصلی پدافند غیرعامل را مربوط به فضای سایبری در کشور عنوان کرد.
به گزارش پایداری ملی، معاون بسیج و امور استانها ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای پدافند غیرعامل استان کردستان، اظهار داشت: امروز موضوع پدافند غیرعامل به یکی از مباحث اصلی و دارای اهمیت در کشور تبدیل شده است و در همین راستا همه مدیران ادارات و سازمان های دولتی و در البته در کنار این مهم مردم نیز باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: هر زمان که می گذرد موضوع و مبحثی جدید در حوزه پدافند غیرعامل در جهان مطرح می شود و به همین دلیل لازم است که در کشور ما نیز نسبت به مسائل روز حوزه پدافند غیرعامل با حساسیت ویژه برخورد کنیم.

معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز موضوع پدافند سایبری یکی از مسائل مهم و دارای اهمیت در کشور ما به شمار می رود و با توجه به نقش فضای ارتباطی باید نسبت به این مهم با حساسیت ویژه ای برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن یکی از برنامه های خود برای خرابکاری در کشورمان را به حوزه سایبری منتقل کرده است، یادآور شد: به دلیل اهمیت موضوع سایبری، سازمان پدافند غیرعامل کشور برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل در ادامه با اشاره به دیگر مسائل مهم در حوزه پدافند غیرعامل در کشور، بیان کرد: پدافند زیستی نیز در سراسر کشور به ویژه استانهایی همچون کردستان یکی از مسائل مهم و دارای اولویت است که نه تنها حوزه محیط زیست بلکه تمامی ادارات و سازمان های دولتی و حتی خود مردم نیز باید نسبت به آن با حساسیت ویژه ای برخورد کنند.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل دارای تاریخ و سابقه ای بسیار طولانی در جهان و حتی کشور ماست، گفت: بشر از سالهای بسیار دور گذشته نسبت به پدافند غیرعامل حساس بوده و امروز با توجه به شرایط روز این حساسیت افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسئول خواستار تعامل و همکاری بهتر بین اعضای کارگروه ها و همچنین مشارکت در برنامه های اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کردستان شد و اظهار داشت: به هر میزان که تعامل و همکاری در این بخش بالا باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود و خوشبختانه استانداری کردستان در این زمینه یکی از استانهای موفق کشور به شمار می رود.

در ابتدای این نشست شماری از مسئولان کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان کردستان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و همچنین مهمترین چالش های پیش روی این بخش را ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر