۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۹۱۳۸
اولين نشست هم انديشي"حريم ؛ فرصتها و چالشها از منظر شهرسازي و پدافند غيرعامل " در معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران برگزار و در حاشيه نشست سياستگذاران و صاحب نظران حريم از حريم منطقه 22 بازديد کردند.
به گزارش پایداری ملی، اولين نشست علمي تخصصي حريم با عنوان حريم؛ فرصت ها و چالش ها از منظر شهرسازي و پدافند غير عامل با حضور فرهادي قائم مقام شهرسازي و معماري، دکتر خانلري مدير اداره کل حريم شهرداري تهران، نماينده سازمان پدافند غير عامل کشور و مديران کل معاونت شهرسازي و معماري، معاونين شهرسازي شهرداري هاي پيرامون کلانشهر تهران، اساتيد دانشگاهها، معاونين شهرسازي و معماري مناطق داراي حريم و مديران حريم در معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران برگزار شد.

اين نشست با هدف هم افزايي به منظور حفظ و صيانت از حريم شهر تهران با هدف توسعه پايدار حريم کلانشهرها از طريق مديريت يکپارچه با در نظر گرفتن موضوعات مرتبط با حريم در سطوح مديريت شهري و اجرايي ، الزامات قضايي، رويکردهاي حفاظتي برگزار شد . آشنايي دست اندر کاران با آخرين رويکردها و سياست گذاري هاي مديريتي در حفظ و صيانت از حريم پايتخت از ديگر اهداف برگزاري اين نشست بود.

در ادامه اين نشست با هماهنگي هاي صورت گرفته با معاونت شهرسازي و معماري منطقه 22 برنامه تور حريم گردي و بازديد از محدوده حريم و اماکن و نقاط ديدني اين منطقه با حضور معاونين شهرسازي و معماري شهرداري هاي پيرامون کلانشهر تهران و مديران اداره کل حريم شهرداري تهران انجام گرديد و در نهايت از بوستان آبشار تهران و درياچه شهداي خليج فارس نيز بازديد بعمل آمد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر