۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۹۱۲۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:
جهانسری گفت:جامعیت طرح پدافند غیرعامل و کاربردی بودن آن دو اصل مهم در نگارش این طرح باید باشند تا بتوانند گرهی از مشکلات استان را بازکنند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، با حضور نمایندگان موسسه مهندسین مشاور طاها (مجری طرح)، رابطین کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان ،نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل در استانداری نحوة اصلاح و بازنگری طرح جامع پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی مورد بحث قرار گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: همانگونه که از اسم طرح معلوم است، این طرح باید جامع تمام اصول پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها باشد. علاوه بر این کاربردی بودن این طرح ها باید به وضوح معین گردد.

احمد جهانسری گفت: اینکه ما در قالب برخی طرح های دانشگاهی، مفاهیمی مبهم و کلی در قالب پدافند غیرعامل عرضه کنیم و آن را قاب گرفته و در کتابخانة خود قرار دهیم به درد ما نخواهد خورد. وی افزود: جامعیت طرح پدافند غیرعامل و کاربردی بودن آن دو اصل مهم در نگارش این طرح باید باشند تا بتوانند گرهی از مشکلات استان را بازکنند.

جهانسری افزود: اینکه طرحی غیرعملی باشد و فقط در قالب تئوری بیان گردد، در هیچ کجای دنیا پذیرفته و مقبول نیست.

وی افزود: اگر طرحی جامع نتواند مشکلات استانها و شهرستانهای آن را به دقت بررسی کرده و برای آن نسخه پیچی کند، قطعاً یک جای کار ایراد دارد.

در ادامه جلسه، آقای تدین معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرفراز به کشور عزیزمان ایران، توضیحات مختصری از اقدامات و فراینده اجرایی پروژه"مطالعات کلان پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی"اعم از تشکیل جلسات متشکله با مجری طرح ،شرکت ناظر تخصصی پروژه ،کارگروهای تخصصی مخصوصا مفاد جلسه مورخه 20/2/96 در سازمان پدافند غیرعامل کشور ، خواستگاه و انتظارات سازمان و استان از طرح مطالعات مذکور و لزوم تسریع در فرایند بازنگری و احصای دقیق و آنالیز دارایی های مهم استان، در جلسه ارائه داد.

در ادامة این نشست نمایندگان مجری طرح و رابطین کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان نکته نظرات خود را در رابطه با نحوه احصاء و مطابقت دارایی های استان و بازنگری طرح جامع پدافند غیرعامل استان مطالبی بیان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر