۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۹۱۱۳
در دومین جلسه کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل کردستان مطرح شد:
دومین جلسه کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل کردستان با حضور اعضای کارگروه و نماینده دیگر کارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومین جلسه کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل کردستان با حضور اعضای کارگروه و نماینده دیگر کارگروههای تخصصی پدافند غیر عامل استان کردستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در دومین جلسه کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت که با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار گردید، گفت: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی بین کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل و با نظارت شورای پدافند غیرعامل استانداری کردستان بوده است.

غلامرضا حیدری خاطر نشان ساخت: باید از تمام ظرفیت ها برای حفاظت از زیرساخت ها، افزایش آستانه مقاومت، تداوم فعالیت های ضروری و کاهش اثرات تهدیدات استفاده کنیم زیرا که صنعت، معدن و تجارت تأمین کننده اصلی نیازهای حیاتی جامعه است که خود بخش گسترده ای از مراکز تأمین، تولید و توزیع ارزاق و مایحتاج عمومی را عهده دار است.

وی بیان کرد: فعالیت های پدافند غیرعامل باید به گونه ای باشد که در مواقع بحران های مختلف طبیعی و .... برنامه ریزی ها و تدارکات از پیش انجام شده باشد تا در زمان بروز حادثه مدیریت صحیح سبب کاهش اثرات نامطلوب گردد.

رشیدی پور معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان: افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی وتسهیل مدیریت در مقابل تهدیدات را از جمله اقدامات دفاع پدافندغیرعامل عنوان کرد.

وی عنوان کرد: عوامل اثرگذار در مدیریت بحران ها و پدافند غیرعامل را شامل نیروی انسانی، سهم ابنیه و ساختمان ها، تأسیسات و تجهزات و نرم افزار و امکانات دانست و افزود: در این مبحث نیز تأثیر و جایگاه بخش صنعت، معدن و تجارت به روشنی قابل درک است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر