۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۹۱۱۲
همدان؛
به گزارش اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ، جلسه قرارگاه زیستی شهرستان اسدآباد با حضور روسای دستگاه های اجرایی شهرستان در 19 مرداد ماه به ریاست جناب آقای آذرمی معاون فرماندار تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدای جلسه آذرمی معاون فرماندار اسدآباد ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در شهرستان به تشریح اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت : این شهرستان با توجه به موقعیت استراتژیکی که در منطقه غرب واقع شده پل ارتباطی مرکز کشور به غرب کشور می باشد و از حساسیت ویژه ای برخوردار است که می طلبد در خصوص اجرای صحیح اصول پدافند غیرعامل توجه بیشتری بشود .

تشکیل قرارگاه زیستی شهرستان اسدآباد در مورخه 19 مرداد 1396

وی همچنین شهرستان اسدآباد را کریدور عبوری زائران عتبات عالیات خواند و از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواستار برنامه ریزی دقیق برای پذیرایی و استقبال از زائرین شد .

صوفی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری هم به تشریح حوزه های مختلف پدافندغیرعامل اشاره کرد و گفت : با برگزاری مانور و رزمایش های مختلف با توجه به شرح وظایف هر دستگاه می توان نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در مواقع بحرانی آمادگی لازم را در سطح شهرستان تقویت نمود .

تشکیل قرارگاه زیستی شهرستان اسدآباد در مورخه 19 مرداد 1396

وی در ادامه پدافند زیستی را برای حاضرین تشریح کرد.

دکتر درخشنده نماینده اداره کل دامپزشکی استان هم ضمن تشریح پدافند زیستی از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان خبر داد و به حساسیت ها و مباحث مهمی که باید در سطح شهرستان رعایت شود اشاره کرد.

در پایان جلسه هر یک از دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشی از اقدامات خود در حوزه پدافند غیرعامل طی سال 1395 و 5 ماهه اول سالجاری را برای حاضرین بیان نمودند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر