۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۱۰۳
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان تهدیدات سایبری را بزرگترین چالش امروز کشورها بیان کرد و گفت: برای رویارویی با این تهدیدات بایستی برنامه ریزی و ساماندهی مناسبی انجام گیرد.
به گزارش پایداری ملی،  پیمان سلاجقه در نشست پدافند غیر عامل شهرستان جیرفت افزود: تهدیدات سایبری، زیستی و شیمیایی مواردی هستند که سازمان پدافند غیرعامل این موارد را تهدید مهمی می داند و از این رو باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کار پدافند غیرعامل جلوگیری از تهدیدات دشمن است، تصریح کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمن باید زیر ساخت های مهم را فراهم کنیم تا در مقابل دشمن آسیب پذیر نباشیم.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان اظهار کرد: پدافند غیرعامل باید از سوی مسئولان مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل در سال 82 به دستور رهبری تشکیل شد، خاطرنشان کرد: این مهم از سال 92 بصورت ویژه کار خود را شروع کرد و مسئولان شهرستان جیرفت کار پدافند غیر عامل را به خوبی شروع کرده و در حال انجام است.

سلاجقه اظهارکرد: هر دستگاه باید یک کمیته پدافند غیر عامل داشته باشد تا بتوانیم زیر ساخت های این مهم را فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه جز موارد قانونی است، گفت: هر کار عمرانی که انجام می شود باید برنامه پدافند غیر عامل نیز داشته باشد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمان با تاکید براینکه کشورما مرز زیستی ندارد، بیان کرد: این مهم برای کشور ما تهدید است از این رو باید به این مساله پرداخته شود.

وی با اشاه به اهمیت پدافند غیر عامل، تصریح کرد: یک درصد اعتبارات هر اداره ای باید به پدافند غیرعامل اختصاص داده شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت هم در ادامه این نشست گفت: پدافند غیر عامل یک اصل برای همه دوران هاست و باید از این مساله حمایت شود.

نادر ملایی افزود: نشست پدافند غیرعامل در جیرفت هر 45 روز یک بار برگزار می شود و این مهم همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری رویش گیاهان فصلی بخش زیادی از این شهرستان را احاطه کرده است که بعد از خشک شدن احتمال آتش سوزی آن زیاد است که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی شبکه آب شهری دراین شهرستان از لوله هایی استفاده شود که مورد تایید اداره استاندارد باشد تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر