۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۹۰۹۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان ملایر خبرداد:
صوی از اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح استان خبر داد و گفت دانشگاه مالک اشتر به عنوان مجری طرح طی چند روز آینده در سطح استان حضور پیدا می کند که انتظار می رود همه دستگاه های ذیربط نهایت همکاری را در اجرای به موقع و سریع طرح داشته باشند . مدیر کل پدافند غیرعامل در آخر مباحث خود به تشریح پدافند زیستی پرداختند و مسائل زیستی را بسیارپر اهمیت خواندند.
به گزارش خبرنگار پایدای ملی،  جلسه قرارگاه زیستی شهرستان ملایر در روز چهارشنبه 18 مرداد ماه با حضور روسای دستگاه های اجرایی شهرستان و به ریاست معاون فرماندار تشکیل شد .

در ابتدای جلسه کتابی معاون فرمانداری ویژه ملایر ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین ، گزارشی از وضعیت پدافند غیرعامل و اقدامات صورت گرفته توسط ادارات در شهرستان ملایر را بیان نمود .

اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان در آینده نزدیک

وی عنوان کرد اجرای اصول پدافند غیرعامل در کاهش آسیب پذیری کشور در مقابل با تهدیدات بسیار حائز اهمیّت می باشد و شهرستان ملایر با برگزاری رزمایش ها ، مانور ها و دوره های آموزشی به دنبال تبیین این موضوع بوده است .

صوفی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری هم ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خواستار توجه بیشتر به رعایت اصول پدافند غیرعامل توسط دستگاه های اجرایی شهرستان شد .

وی از اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح استان خبر داد و گفت دانشگاه مالک اشتر به عنوان مجری طرح طی چند روز آینده در سطح استان حضور پیدا می کند که انتظار می رود همه دستگاه های ذیربط نهایت همکاری را در اجرای به موقع و سریع طرح داشته باشند . مدیر کل پدافند غیرعامل در آخر مباحث خود به تشریح پدافند زیستی پرداختند و مسائل زیستی را بسیارپر اهمیت خواندند .

در ادامه جلسه نیز آقای نوروزی رابط پدافند غیرعامل در اداره کل ارتباطات استان پدافند سایبری و حوزه های مورد تهدید آن را برای حاضرین تشریح کرد .

سپس هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر