۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۹۵
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد:
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به تلاش دشمنان در زمینه فرهنگی گفت: کارگروه فرهنگی« پدافند غیر عامل» با حضور دستگاه های فرهنگی در استان یزد تشکیل می شود.
به گزارش پایداری ملی، محمد صادق طهماسبی، مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره برنامه های استان در زمینه ثبت جهانی یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: ما در استان یزد در زمینه پدافند غیر عامل برنامه هایی را داشته ایم که تشکیل قرارگاه فرهنگی از جمله این برنامه ها است.
 
وی افزود: این قرارگاه دستگاه هایی را به منظور فعالیت های فرهنگی در زمینه شهر جهانی عضو کرده است تا از این طریف بستر توسعه اجتماعی را فراهم کند.
 
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری یزد خاطرنشان کرد: فرهنگ به عنوان بستری برای توسعه اجتماعی است که بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، آموزش و اجتماعی را میتوان با فرهنگ سازی حل کرد.
 
طهماسبی بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان دست به هر اقدامی در جهت ضربه به جمهوری اسلامی زده اند ما در بخش پدافند غیر عامل سعی داریم تا در زمینه نفوذ فرهنگی و جنگ نرم نیز گام های اساسی برداریم و د مقابل آسیب هایی که دشمنان وارد می کنند، برنامه ریزی داشته باشیم.
 
وی گفت: امرو ما معتقد هستیم که پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی مربوط به یک زمان خاص نیست و بایستی در تمامی زمان ها و مکان ها به آن توجه کرد تا بسیاری از مشکلات را حل کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر