۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۹۰۶۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با بیان اینکه حوزه سایبری، بزرگترین تهدید برای پدافند غیرعامل است گفت: با توجه به اهمیت این موضوع باید یک درصد اعتبارات هر اداره به پدافند غیرعامل اختصاص داده شود.
به گزارش پایداری ملی، پیمان سلاجقه پیش از ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل در این شهرستان اظهارداشت: پدافند غیرعامل در شهرستان جیرفت به خوبی شروع شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل با تهدید دشمن شروع می‌شود، تصریح کرد: ما باید برای مقابله با دشمن زیر ساخت‌های مهم آن را فراهم کنیم تا بتوانیم آسیب‌ها را به حداقل رسانده و با تهدیدات مقابله کنیم.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با تاکید براینکه برای مقابله با تهدیدات دشمن نیاز به ساختارهای مهمی در حوزه

پدافند غیرعامل داریم، عنوان کرد: باید از سوی مسئولین توجه جدی به این زمینه شود.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در سال 82 و به دستور رهبری تشکیل شد، اظهارداشت: پدافند غیرعامل از سال 92 بصورت ویژه کار خود را آغاز کرد.

سلاجقه با بیان اینکه در پدافند غیرعامل تاکید ما بیشتر بر زیر ساخت‌ها است افزود: باید در زمینه فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم اقداماتی را انجام دهیم که در برابر تهدیدات دشمن دچار بحران نشویم.

وی عنوان کرد: برای ایجاد زیرساختهای مناسب ضروری است که هر دستگاه یک کمیته پدافند غیرعامل داشته باشد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به تهدیداتی که در حوزه پدافند غیرعامل وجود دارد، بیان کرد: تهدیدات زیستی، سایبری و شیمیایی از جمله تهدیدات پدافند غیرعامل مهمی است که باید توجه جدی به آنها شود.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه جزو موارد قانونی آمده است، خاطرنشان کرد: در اجرای هر کار عمرانی باید  پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد.

سلاجقه با تاکید براینکه کشورما مرز زیستی ندارد، تصریح کرد: این یک تهدید برای کشور ما محسوب شده و می طلبد که به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

وی بزرگترین تهدید پدافند غیرعامل را در حوزه سایبری دانست و تصریح کرد: باید در این زمینه کارهای زیادی انجام شود و درغیر این صورت مشکل زیادی به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: تمامی نهادها دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی ارائه خدمات پدافند غیرعامل را درهمه شرایط داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل، اظهارداشت: یک درصد اعتبارات هر اداره  باید به پدافند غیرعامل اختصاص داده شود.

سلاجقه خاطرنشان کرد: برای آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل چندین رزمایش در حال برگزاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر