۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۰۴
فرماندار ویژه دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته نشت کلر از کپسول‌های کاشفیه در دزفول مهار شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
شامگاه شنبه با انتشار بوی نامتبوع در حوالی رودخانه دز در شهرستان دزفول  نگرانی‌های  گسترده‌ای درباره علت انتشار این بوی نامتبوع به وجود آمد.

 حبیب‌الله آصفی در دزفول اظهار داشت: شامگاه گذشته و با انتشار یک بوی نامطبوع در حوالی رودخانه دز  تلاش‌ها  برای پیگیری علت این حادثه انجام و منشأ این بوی نامتبوع خروج گاز  کپسول‌های گاز کلر حاضر در منطقه اعلام شد.

وی افزود: طبق پیگیری‌های به عمل آمده، منشأ تولید این بوی نامطبوع منطقه کاشفیه دزفول بود و پس از آن با واحدهای بهداشتی و زیست محیطی و دیگر بخش‌های شهری برای بررسی و تأمین نیازهای شهروندان هماهنگی لازم به اجرا رسید.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شرایط در این منطقه عادی است و مشکلی وجود ندارد ولی برای رعایت نکات ایمنی تردد شهروندان جلوگیری می‌شود.

وی گفت: علت این انتشار بوی نامطبوع در منطقه کاشفیه دزفول در دست بررسی است ولی طبق بررسی‌های ابتدایی به نظر می‌رسد، علت انسانی عامل ایجاد این حادثه باشد که نتیجه به اطلاع شهروندان می‌رسد.

آصفی با اشاره به این که تاکنون کسی در این زمینه بازداشت نشده است، بیان کرد: هم چنین میزان افرادی که پس از این حادثه دچار مسمومیت شده‌اند نیز پس از بررسی‌های مورد نیاز بهداشتی و به صورت کامل اعلام می‌شود.

وی با بیان این که شهروندان برای اطلاع از اخبار صحیح مربوط به این حادثه تنها از طریق منابع و مراجع رسمی اقدام به مطالعه و انتشار اخبار کنند، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول، خدمات مورد نیاز شهروندان تأمین و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر