۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۸۹۹۴
معاون بسیج و هماهنگی امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون بسیج و هماهنگی امور سازمان پدافند غیرعامل کشور که صبح امروز در گردهمایی آموزشی رابطین پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی سخن می گفت؛ با بیان این مطلب افزود در صورت طراحی صحیح و پیش بینی تمهیدات که به تداوم کارکرد زیر ساخت های حیاتی و مهم و جامعه می انجامد می توانیم در صورت بروز هر تهدیدی خدمات اصلی به مردم را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون بسیج و هماهنگی امور سازمان پدافند غیرعامل کشور که صبح امروز در گردهمایی آموزشی رابطین پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی سخن می گفت؛ با بیان این مطلب افزود در صورت طراحی صحیح و پیش بینی تمهیدادت که به تداوم کارکرد زیر ساخت های حیاتی و مهم و جامعه بی انجامد می توانیم در صورت بروز هر تهدیدی خدمات اصلی به مردم را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در ذات معماری ایرانی نهفته بوده است تصریح کرد: در همین شهر بیرجند اگر به بناهای تاریخی نگاهی داشته باشیم متوجه میشویم که در گذشته ها و در این منطقه از حاشیه کویر نیز اصول حاکم بر پدافندغیرعامل در ذات معماری شهری و بناها از جمله ساخت قلعه ها وکانال های ارتباطی بین مراکز مهم جمعیتی رعایت می شده است.

حفظ سرمایه انسانی، سرمایه های زیر ساختی و سرمایه های سایبری از اهداف پدافند غیرعامل است

وی با تاکید بر این موضوع که پدافندغیرعامل یک روش انسان دوستانه و صلح آمیز برای دفاع است خاطرنشان ساخت: تاکید پدافندغیرعامل در روند اجرایی طرح ها و پروژه ها، رعایت الزاماتی است که بتوانیم با رعایت آن ها تداوم خدمات رسانی آن طرح را در صورت بروز هر مشکلی تضمین کنیم.

معاون بسیج و هماهنگی امور استانهای سازمان پدافندغیرعامل کشور تهیه پیوست پدافندغیرعامل را از مهم ترین مراحل اجرایی پروژه ها دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باچند منظوره سازی زیرساخت های خود ، هم منافع اقتصادی جدیدی را برای دستگاه ایجاد می کنند و هم امنیت جامعه را افزایش می دهند.

وی برگزاری رزمایش های پدافندغیرعامل در سطح استان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در صورت پیش بینی سامانه های برق اضطراری منابع ذخیره آب و غذا به اندازه کافی می توانیم در برابر بسیاری از تهدیدات مقاومت کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر