۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۸۹۹۲
مدیر کل پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی :
مشیرالحق عابدی که در گردهمایی رابطین پدافندغیرعامل استان سخن می گفت؛ با بیان این مطلب افزود: اگر رابطین کمیته های پدافندغیرعامل آموزش های لازم در این بخش را فراگیرند، مطمئنا می تواتند سفیرانی برای انتقال اطلاعات و گسترش پدافندغیرعامل باشند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافندغیرعامل استانداری خراسان جنوبی که در گردهمایی رابطین پدافندغیرعامل استان سخن می گفت؛ با بیان این مطلب افزود: اگر رابطین کمیته های پدافندغیرعامل آموزش های لازم در این بخش را فراگیرند، مطمئنا می تواتند سفیرانی برای انتقال اطلاعات و گسترش پدافندغیرعامل باشند.

مشیرالحق عابدی ترویج فرهنگ و آموزش پدافندغیرعامل را از اساسی ترین امور درون و برون سازمانی دانست و تصریح کرد: آموزش این امر مهم در بخش درون سازمانی به کارشناسان و مدیران و در بخش برون سازمانی به جامعه مخاطب یا خدمات گیرندگان دستگاه های اجرایی باز می گردد.

ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل از اساسی ترین اقدامات رابطین حوزه درون و برون سزمانی محل خدمتشان می باشد.

وی، موضوع اختصاص 1 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی استان به حوزه پدافندغیرعامل که در بودجه 96 به عنوان تکلیف دستگاه ها به آن تاکید شده است را مهم دانست و اظهار امیدواری کرد با مساعدت سازمان پدافندغیرعامل کشور، بتوانیم از این ظرفیت در پیشبرد اهداف پدافدغیرعامل بیشترین بهره را بگیریم.

مدیرکل پدافندغیرعامل استان، با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری که دفاع غیرعامل صلح آمیز ترین روش دفاع است، تصریح کرد: اجرای طرح جامع پدافندغیرعامل استان به عنوان نقشه راه دستگاه های اجرایی در این بخش از اصلی ترین برنامه های حوزه پدافندغیرعامل استان خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر