۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۸۴
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور،انتصاب سرداران ساجدی نیا را بعنوان معاون عملیات و رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی،سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی خطاب به سردار ساجدی نیا و رحیمی، انتصابشان را به سمت معاونت عملیات نیروی انتظامی کشور و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تبریک گفت، در پیام سردار جلالی خطاب به سردار ساجدی نیا آمده است:

سردار سرتیپ پاسدارحسین ساجدی‌نیا، انتصاب جنابعالی را به عنوان معاون عملیات نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران را صمیمانه تبریک عرض نموده واز درگاه ایزد منان مزید توفیقات الهی را در دوران تصدی مسئولیت جنابعالی در جهت خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و تعالی نظام اسلامی،عموم مردم شریف ایران را مسالت دارم.

بي ترديد با درايت، تدابير و انديشه، تلاش و اقدامات شجاعانه شما شاهد رشد و پيشرفت روز افزون در حوزه هاي امنيتي، اجتماعي و... در سطح کشور و فراهم کردن بستر مناسب براي توسعه امنيت شهري و شهروندي با تاکيد بر کرامت انساني شهروندان و ايجاد همگرايي فرهنگي و اجتماعي ميان شهروندان شهر باشيم.و شکرالله سعیهم

وی همچنین در پیامی دیگر انتخاب سردار رحیمی را به سمت فرماندهی پلیس تهران بزرگ تبریگ گفت. در این پیام آمده است؛ با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به فرماندهی پلیس تهران بزرگ،را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی در پناه ایزد منان و توجه حضرت ولیعصر (عجل اللّه تعالی فرج الشریف) تحت فرمایش های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیزرا خواستارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر