۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۷۲
فرماندار کهگیلویه گفت: ادارات کل در بحث پدافند غیرعامل نسبت به این شهرستان توجهی ندارند.
به گزارش پایداری ملی، علی پوزش افزود: ادارات کل در بحث پدافند غیرعامل روی شهرستان‌های خاصی تمرکز دارند و نسبت به کهگیلویه بی‌توجه هستند.

وی با بیان اینکه شهر دهدشت کاسه مانند است گفت: در صورت بارندگی 40 دقیقه ای در این شهر بحران سیل قطعی و تهدید جدی برای دهدشت به حساب می آید. 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی این معضل نیاز هست و تاکنون مکاتبات زیادی برای اعتبار صورت گرفته اما متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.

پوزش از نبود سیلو به عنوان دیگر مشکلات شهرستان کهگیلویه یاد و تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان خرید گندم مازاد بر مصرف این شهرستان بیشتر از سایر شهرستان های استان است اما سیلوی گندم در این شهرستان وجود ندارد.

وی، وجود سموم در محصولات کشاورزی را دیگر تهدید عنوان و اظهار کرد: اقداماتی از جمله کاهش اعمال محدودیت در کشت هندوانه انجام شده اما نیاز است که اداره جهادکشاورزی در کشت جایگزین اهتمام ویژه داشته باشد.

فرماندار کهگیلویه، بی‌توجهی ادارات کل نسبت به پیوست پروژهای شهرستان را یادآور شد واضافه کرد: پروژه های گازرسانی و آبرسانی دو پروژه ملی در حال کار هستند که شهرستان نمی‌تواند از لحاظ پیوست پدافندی نقش داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر