۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۸۹۶۹
مدیرکل پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد :
کناری بابیان اینکه پروژه‌های گازرسانی و آب‌رسانی کهگیلویه پیوست پدافندی ندارند گفت: خطرسازی آتی این پروژه‌ها متوجه مدیر است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، شاهرخ کناری در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان پدافند غیرعامل را ایمنی جان مردم دانست و با تأکید بر اینکه نگاه به پدافند غیرعامل نباید سطحی و صرفاً نشست‌های رفع تکلیفی باشد، اظهار داشت: این موضوع مهم باید از سوی همه مدیران جدی گرفته شود و در اجرای آن حساسیت به خرج دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر دستگاهی دنبال اجرای پروژه است قبل از آن لازم است پیوست پدافند غیرعامل آن را پیگیری کند.

وی بابیان اینکه مدیران باید در حوزه پدافند غیرعامل پای‌کار باشند، گفت: در حوزه‌های مختلف خودکفا شوید تا موقع بروز حوادث در کهگیلویه نگاه و دست یاریتان به سمت استان دراز نشود.

پروژه‌های گازرسانی و آب‌رسانی کهگیلویه پیوست پدافندی ندارند.

کناری با اشاره به تهدیدهای داخلی و ضرورت توجه ویژه به بحث پدافند غیرعامل، تصریح کرد: امروز پدافند غیرعامل به مدارس کشیده شده و قرار است مدارس رابط پدافندی داشته باشند.

این مسئول افزود: هر دستگاهی مکلف است یک درصد از اعتبارات را در حوزه زیرساخت‌های پدافند غیرعامل هزینه کند.

وی، توجه به مخازن آب، در نظر گرفتن برق اضطراری برای ادارات مهم، نانوایی دیزلی با سوخت دوگانه، احداث سیلوی گندم، رفع مشکلات کشتارگاه‌ و ایمن‌سازی مدارس را نکات ضروری برای اجرای پدافند غیرعامل در کهگیلویه عنوان کرد.

کناری بیان کرد: پروژه‌های گازرسانی و آب‌رسانی در حال اجرا در شهرستان کهگیلویه پیوست پدافند ندارند و به دستگاه‌های امنیتی مکاتبه کردیم هرگونه خطرسازی آتی این پروژه‌ها متوجه مدیر است.

وی، در ادامه خاطرنشان کرد: اداره استاندارد موظف است بر محصولات تولیدی کشاورزان نظارت داشته و محصولات ارگانیک را به مردم معرفی کند.

این مسئول با اشاره به وجود یک هزار و 149 حلقه چاه غیرمجاز در استان گفت: بخش قابل‌توجهی از این چاه‌ها در بخش کشاورزی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر