۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۸۹۳۳
جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان در جمع مسئولان پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص رزمایش زیستی استان، به تشریح ساز و کار رزمایش و نحوه نظارت و هماهنگی با کلیه دستگاهها و سازمان ها پرداخت.

به گزارش پایداری ملی، جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان در جمع مسئولان پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص رزمایش زیستی استان، به تشریح ساز و کار رزمایش و نحوه نظارت و هماهنگی با کلیه دستگاهها و سازمان ها پرداخت.

سرهنگ قادری با تشریح وضعیت فعلی قرارگاه زیستی استان از آمادگی کامل سپاه عاشورا برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش آلودگی مواد غذایی در استان خبر داد.

آمادگی کامل سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی  برای برگزاری رزمایش زیستی استان :

مسئول عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های سپاه عاشورا در قرارگاه زیستی استان به عنوان جانشین قرارگاه زیستی مطالبی را در خصوص اهمیت قرارگاه زیستی در سطح کشور بیان کرد. پوراسد افزود: سپاه عاشورا به عنوان جانشین قرارگاه زیستی در اجرای رزمایش زیستی به عنوان فرماندهی میدان رزمایش از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است که بایستی تمامی کارگروه ها از طرف فرماندهی سپاه عاشورا هدایت گردد.

در ادامه زارعی مسئول عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل نیز اهم فعالیت های قرارگاه زیستی کشور را تشریح نمودند و مطالبی را در خصوص سناریو رزمایش آلودی مواد غذایی استان بیان نمود.

سرهنگ خداوردی نژاد جانشین لشکر عملیاتی 3 عاشورا و رئیس کارگروه رفع آلودگی تدفین و حذف منابع آلوده نیزگزارشی از اقدامات لشکر عملیاتی و اقدامات کارگروه مربوطه به بازرسان سازمان پدافند غیرعامل ارائه کردند.

در ادامه حسن زاده مسئول عملیات سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و رئیس کارگروه بازسازی و بازتوانی قرارگاه پدافند زیستی گزارشی از اقدامات سازمان بسیج سازندگی و کارگروه مربوطه به بازرسان سازمان پدافند غیرعامل ارائه کرد.

لازم به ذکر است که رزمایش زیستی استان در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر