۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۸۸۵۵
سومين کارگروه امدد و نجات پدافند غير عامل و همچنين کارگروه امداد و نجات و آموزش همگاني مديريت بحران استان و شهرستان کبودراهنگ روز چهارشنبه هفته گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداري این شهرستان تشکيل جلسه داد.

به گزراش خبرنگار پایداری ملی،‌ در اين جلسه که اعضاي کارگروه استاني و کارگروه شهرستاني امداد و نجات در پدافند غير عامل و مديريت بحران حضور داشتند بحث اسکان اضطراري در حوادث و سوانح طبيعي و غير طبيعي شهرستان کبودراهنگ بر اساس حوادث مختلف و استانداردهای خاص خود مطرح و مقرر شد هر يک از شهرداران ، بخشداران و دستگاه هاي عضو کارگروه ، اماکن پيشنهادي خود را جهت برپايي اردوگاه اسکان اضطراري با در نظر گرفتن معيارهاي پدافند غير عامل و مدیریت بحران ظرف 15 روز آينده به دبيرخانه کارگروه ارسال کنند .


قنبری ، فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در این کارگروه به اهمیت بحث اسکان اضطراری در زمان وقوع حوادث طبیعی و انسان ساز اشاره کرده و از دستگاهها خواستند تا تمام توان خود را در شناسایی و پیشنهاد اماکن ، پیگیری و به ثمر رسیدن موضوع اسکان اضطراری به کار گیرند . همچنین آقای تیموری مسئول مرکز شبکه لرزه نگاری استان همدان هم گزارشی در خصوص زلزله و مرکز لزره نگاری ارائه کردند . در پايان يک تيم تخصصي جهت بازديد ، بررسي و تائيد اماکن پيشنهاد شده تشکيل گرديد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر