۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۸۸۰۸
جلسه مصاحبه جذب استاد برای رشته پدافند غیرعامل در دانشگاه جامع علمی وکاربردی استان با مصاحبه مدیرکل پدافند غیرعامل استان از متقاضیان تدریس صبح امروز با حضور 4 نفر از دعوت شدگان به مصاحبه برگزار گردید و 2 نفر از شرکت کنندگان پذیرفته شدند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه مصاحبه جذب استاد رشته پدافند غیرعامل در دانشگاه جامع علمی وکاربردی استان با مصاحبه مدیرکل پدافند غیرعامل استان از متقاضیان تدریس  صبح امروز با حضور 4 نفر از دعوت شدگان به مصاحبه برگزار و 2 نفر از شرکت کنندگان پذیرفته شدند. 

جلسه مصاحبه جذب استاد برای رشته پدافند غیرعامل در دانشگاه جامع علمی وکاربردی استان با مصاحبه مدیرکل پدافند غیرعامل استان از متقاضیان تدریس

در این مصاحبه جهانتیغ ضمن طرح سوال از شرکت کنندگان در مصاحبه به توانایی ایشان در تدریس نمره دادند, که در پایان دو نفر بعنوان مدرس در دانشگاه علمی کاربردی استان واحد انتظامی پذیرفته شدند.

سوالات مطرح شده به کلیات و تعاریف از محتوای کتاب ویژه مدیران و دانشجویان منتشره از سازمان پدافند غیرعامل کشور مرتبط می شد و از همه شرکت کنندگان با طرح سوالاتی در حوزه های جنگ نرم، حلقه واردن، بیوتروریست و اصول 16 گانه پدافند غیرعامل ارزیابی بعمل آمد.

مصاحبه درساعت : 11:30 دقیقه به پایان رسید و با امضاء صورتجلسه توسط مدیرکل پدافند غیرعامل استان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان نمرات جمع بندی و 2 نفر بعنوان مدرس انتخاب شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر