۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۸۷۹۲
کرمان؛
مانور پدافند غیرعامل و مقابله با بحران مدیریت برق شهرستان رابر با حضور 5 تیم از شهرستان های رابر، سیرجان، بردسیر، بافت و ارزوئیه با موفقیت اجرا و در این مانور شبکه ها و تجهیزات فرسوده حوزه های مختلف شهرستان مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، این رزمایش  با همکاری اداره کل برق جنوب استان، فرمانداری شهرستان رابرو اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان به میزبانی اداره برق شهرستان رابر وبا حضور فرماندار رابر، معاون بهره برداری ، مدیربحران و مدیر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان ،رئیس اداره برق رابر و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزارشد.

فرماندار رابر درجمع کارکنان ادارات برق 5شهرستان با قدردانی از تلاش های این نیروها گفت: ممکن است کار شما با همه سختی وتلاش شبانه روزی دیده نشود ، اما همین که روشنایی همه خانه ها بواسطه تلاش شما صورت می گیرد بسیار حائز اهمیت است.

رزمایش پدافند غیرعامل و مقابله با بحران مدیریت برق شهرستان رابر با موفقیت اجراشد

علیجان سلیمانی گفت: با برگزاری چنین مانورهایی توانمندی شما در مقابل حوادث و بحران های احتمالی سنجیده می شود و به ارتقاء آگاهی شما می انجامد.

سلیمانی گفت: ما باید برای آمادگی دفاعی و مقابله با هر حادثه احتمالی و بلایای طبیعی نگرش خود را تغییر داده و رفتار پدافندی را در مردم و مسئولان تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: نتیجه اجرای این مانور افزایش سرعت و سطح آمادگی مدیران و کارکنان در پاسخ به فراخوان‌ها در شرایط اضطراری است.

در حاشیه این رزمایش مدیربحران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان نیز در گفت و گو با خبرنگار صداوسیمادر رابر گفت: این مانور با هدف سنجش آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پرسنل برگزار و اقدامات پدافندی از نقطه نظر تامین برق اضطراری مراکز حساس و حیاتی توسط خود دستگاه اجراشد.

رزمایش پدافند غیرعامل و مقابله با بحران مدیریت برق شهرستان رابر با موفقیت اجراشد

پیرمراد لو گفت: در این مانور 5نقطه حادثه خیز شهرستان رابر شناسایی ، 3نقطه در مرکز شهر و دو نقطه در خارج از شهر که علاوه بر مانور عملیات تقویت ، مقاوم سازی و اصلاحات شبکه انجام شد.

وی ادامه داد: این رزمایش در برنامه زمانبندی طراحی شده با حجم کار پیش بینی شده با گروههای شرکت کننده و ماشین و تجهیزات موجود با موفقیت انجام شد.

پیرمرادلو افزود: در این مانوراز پمپ بنزین ، مخابرات ، ستاد انتظامی و فرمانداری نیز از لحاظ مجهز بودن به برق اضطراری بازدید شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر