۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۸۷۵۵
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری انزلی در جلسه شورای پدافند غیر عامل
حسن صفری گفت: در حال حاضر عمده‌ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن‌سازی وکاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است تا بتدریج شرایطی را برای امنیت ایجاد نماید. این اقدامات مهم در اکثر کشورهای دنیا انجام شده و یا در حال اقدام است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حسن صفری معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری با اشاره به تحرکات دشمنان در قالب حملات تروریستی در کشور ضمن تاکید بر هوشیاری در حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی گفت: در حال حاضر عمده‌ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن‌سازی وکاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است تا بتدریج شرایطی را برای امنیت ایجاد نماید. این اقدامات مهم در اکثر کشورهای دنیا انجام شده و یا در حال اقدام است.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در این امر افزود: در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا نمایند لذا باید جایگاه آموزش به مردم را در پدافند غیرعامل جدی بگیریم و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب بکوشیم. زیرا پدافند غیرعامل فرایندی است که نتیجه آن ایجاد مقاومت کلی را افزایش اقتدار ملی است.

در این نشست بر روی مباحث جمع‌آوری زباله‌های شهری، تدابیر امنیتی پل‌های انزلی و غازیان و کنترل و مقابله با گیاه مهاجم سنبل آبی بحث و تبادل نظر بعمل آمد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر