۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۸۶۶۲
یکی از اقدامات اساسی برای پیشبرد برنامه های پدافند غیرعامل آموزش جامع و همگانی اصول و مفاهیم آن است

به گزارش پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان الیگودرز با حضور سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و به ریاست جهانیان فرماندار شهرستان الیگودرز برگزار شد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در عصر کنونی اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی برای پیشبرد برنامه های پدافند غیرعامل آموزش جامع و همگانی اصول و مفاهیم آن است.

همچنین وی سطح بندی مراکز حیاتی و حساس و بروزرسانی طرح ریزی برنامه برای حفاظت مراکز سطح بندی شده را امری ضروری دانستند و بیان کردند که حضور منسجم دستگاه های اجرایی و ارائه گزارشات بصورت فصلی نتایج ثمربخشی در پی خواهد داشت.

در ادامه مدیركل پدافند غیرعامل ضمن تأکید بر اهميت تشکیل جلسات کارگروه های پدافند غیرعامل به ریاست فرمانداران هر شهرستان عدم توجه به ملاحظات پدافند غیرعاملی را یکی ازمشکلات عمده برشمرد و خاطر نشان کرد:با توجه به الزام قانون برای رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل، مطالعه تمامی پروژه های عمرانی توسط شرکت های دارای گرید پدافند غیرعامل را ضروری دانست.

فرماندار الیگودرز: سطح بندی مراکز حیاتی و حساس امری ضروری است.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه در جهان امروز غالب تهدیدات از تهديد سخت به سمت تهدیدات نرم در حال تغيير هستند لذا دستگاه های اجرایی ملزم به شناسایی تهدیدات حوزه تخصصي خود جهت مقابله و كاهش خسارات احتمالي وارده به حوزه مربوطه مي باشند. سيف سطح بندی مراکز ثقل برای تهیه طرح جامع پدافند غيرعامل و تقویت زیرساخت ها را اقدامی مؤثر و مهم تلقی کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر