۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۶۴۹
نبوی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران تاکید کرد
دومین نشست تخصصی ادواری دبیران کمیته های شهرستانی پدافندغیرعامل استان صبح روز دوشنبه مورخ 26/4/96 در محمودآباد برگزار شد. مدیرکل پدافندغیرعامل با اشاره به مخاطرات زیستی فراروی کشور ضرورت بکارگیری از فناوری های نوین را اجتناب ناپذیر دانست و از تولید و بکارگیری سامانه اورژانس سیار پدافندغیرعامل نوین (CBRNE) در قرارگاه زیستی کشور خبر داد. نبوی با توجه به شیوع
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومین نشست تخصصی ادواری دبیران کمیته های شهرستانی پدافندغیرعامل استان صبح روز دوشنبه هفته گذشته در محمودآباد برگزار شد.

مدیرکل پدافندغیرعامل با اشاره به مخاطرات زیستی فراروی کشور ضرورت بکارگیری از فناوری های نوین را اجتناب ناپذیر دانست و از تولید و بکارگیری سامانه اورژانس سیار پدافندغیرعامل نوین (CBRNE) در قرارگاه زیستی کشور خبر داد.

دومین نشست ادواری دبیران کمیته های شهرستانی پدافندغیرعامل مازندارن در محمودآباد برگزار شد
نبوی با توجه به شیوع بیماری های بلایت و آفت شب پره در سطح شمشادستان های استان خواستار توجه به اصل آمادگی و پیشگیری در مقابله با این آفت چند نسلی در سطح شهرستان ها شد و بر تعامل کمیته پدافندغیرعامل شهرستان با ادارات زیربط همچون منابع طبیعی تاکید کرد.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان در بخش دیگری از سخنان خود دامنه تهدیدات را گسترده دانست و بر تلاش مستمر برای ایجاد پایداری در تداوم زندگی روزمره مردم تاکید و خاطرنشان کرد تامین نیازها و اقلام ضروری، پایدار سازی زیرساخت های اساسی و اسکان اضطراری در شرایط بحران از مصادیق اقدامات پدافندغیرعامل است که می بایست در دستور کار فرمانداران محترم قرار گیرد.
دومین نشست ادواری دبیران کمیته های شهرستانی پدافندغیرعامل مازندارن در محمودآباد برگزار شد
مدیرکل پدافندغیرعامل در پایان از تلاش های فرماندار محمودآباد در حوزه پدافندغیرعامل تقدیر و اقدامات محمودآباد را مثبت ارزیابی کرد.

یوسف پور فرماندار محمودآباد گفت علی رغم صلح دوستی در اسلام و مشی جمهوری اسلامی، بخاطر وجود تهدیدات فرا منطقه ای ضرورت دارد ما با اقدامات پدافندغیرعامل آمادگی لازم را در همه سطوح اعم از دستگاه های اجرایی و مردم ایجاد نماییم. وی با اشاره به اثربخشی پدافندغیرعامل بر لزوم ایجاد آمادگی حداکثری در مقابله با مخاطرات برای حفاظت از مردم تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر