۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۸۶۴۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان زنجان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حمید میرزایی‌فرد در زنجان با بیان اینکه خدمات بسیار زیادی در استان در سه سال اخیر انجام شده است، اظهار داشت: زیرساخت‌ها، مراکز حیاتی، حساس و مهم استان شناسایی و در راستای حفاظت از آن‌هابا همکاری دستگاه‌های مسئول اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان مطالعه شده است، عنوان کرد: در مراحل پایانی و تدوین این طرح هستیم و به زودی آماده می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان گفت: برای آموزش و آشنا شدن الزامات پدافند غیرعامل مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان به میزان 40 هزار نفر ساعت آموزش داده شده است.

وی با ابراز خرسندی از تعامل خوب اداره‌کل پدافند غیرعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان ابراز کرد: برای نخستین بار در سال 94 انجمن علمی پدافند غیرعامل استان در دانشگاه زنجان تاسیس شد.

میرزایی‌فرد با اشاره به لزوم رعایت پدافند غیر عامل از سوی واحدهای مسکونی برای استحکامات هرچه بیشتر گفت: همکاری خوبی با شهرداری و نظام مهندسی  در راستای رعایت مقررات انجام شده است.

وی با تاکید بر اخذ پیوست طرح جامع ملی برای طرح‌ها و پروژه‌های دولتی بیان کرد: پروژه‌های بالای یک میلیارد تومان استانی و بالای دو میلیارد تومان ملی حتما باید پیوست طرح جامع پدافند غیرعامل را اخذ کنند و در صورت رعایت نکردن تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان با ابراز رضایت از همکاری خوب دستگاه‌ها تصریح کرد: خوشبختانه هیچ تخلفی تاکنون در استان انجام نشده و همه قانون و مقررات را رعایت می‌کنند و برای احداث پروژه نسبت به اخذ پیوست طرح جامع پدافند غیرعامل اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای مطالعه و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل 180 میلیون تومان هزینه شده که 50 درصد آن توسط استانداری زنجان و نیمی دیگر توسط سازمان پدافند غیرعامل پرداخت شده است.

میرزایی فرد عنوان کرد: به خاطر حساسیت در آب شرب، اقدامات خوبی برای امنیت محل‌هایی همانند سد تهم که آب شرب شهر زنجان را تامین می‌کنند انجام داده‌ایم و الزامات پدافند غیرعامل به صورت رعایت شده است.

وی ابراز کرد: رزمایش‌های خوبی در مقابل قطعی برق با همکاری اداره توزیع برق استان انجام شده و پیگیری‌های خوب و مطلوبی در مورد جلوگیری از بیماری‌های دامی انجام داده‌ و از انتقال آن به داخل کشور جلوگیری می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر