۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۹۹
رضایی،‌ مدیرکل پدافندغیرعامل استان کردستان:
جلسه کارگروه تخصصی جهادکشاورزی استان با حضور رئیس و دبیران دیگر کارگروه های تخصصی استان در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،‌ جلسه کارگروه تخصصی جهادکشاورزی استان با حضور رئیس و دبیران دیگر کارگروه های تخصصی استان در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان برگزار شد.

رضایی مدیرکل پدافندغیرعامل ضمن تقدیر از عملکرد کارگروه های زیستی بخش کشاورزی  پدافندغیرعامل در سال های 94 تا 96 به هماهنگی و تعامل با دیگر کارگروه های تخصصی 11گانه تاکید کرد و همچنین رعایت الزامات پدافندغیرعامل در مراکز ثقل و اولویت های پژوهشی دستگاه ها در حوزه پدافندغیرعامل را مورد تاکید قرار داد.

در سال جاری رعایت ملاحظات و الزامات پدافندغیرعامل در مراکز ثقل مورد توجه قرار گیرد

ذولفقاری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس کارگروه تخصصی زیستی بخش کشاورزی ضمن توصیه ها و ارائه راهکارهای لازم پیرامون اعتقاد عمیق و عملی به اجرای پدافندغیرعامل در سازمان برای آموزش پدافندغیرعامل آحاد جامعه و کارشناسان شاغل در مراکز جهاد کشاورزی تاکید کرد.

در ادامه جلسه ورمقانی مدیرکل دامپزشکی استان گزارش کاملی از عملکرد سه ماه 96 در پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی و واکسیناسیون رایگان دام و طیور در سطح استان ارائه نمود.

در سال جاری رعایت ملاحظات و الزامات پدافندغیرعامل در مراکز ثقل مورد توجه قرار گیرد

همچنین در این جلسه مصوب شد دوره آموزشی تخصصی برای جامعه هدف نزدیک به 260 نفر از نیروهای مهندس ناظر کشاورزی با هماهنگی اداره کل پدافندغیرعامل در سال جاری برگزار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر