۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۵۸۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش سوزی اسکله کنگان با تلاش تمام امکانات شامل شناورهای ناجی ۸، ۱۸، یدک‌کش فتح‌المبین و نجف تحت کنترل است که بزودی خاموش می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، محمدمهدی بنچاری با بیان اینکه پس از وقوع آتش‌سوزی تمام امکانات بندری برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شد اظهار داشت: آتش‌سوزی از ساعت 13:45 در اسکله دو منظوره  صیادی و تجاری کنگان آغاز شد و پس از آن نیروهای امدادی از جمله تجهیزات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به منطقه برای مهار آتش اعزام شد.

وی با بیان اینکه تجهیزات امدادی بندری در اسکله کنگان مستقر شد گفت: برای مهار آتش و نجات آسیب دیدگان ناجی 8 و 18 به همراه یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف در محل حادثه مستقر شد و فعالیت‌های امدادی آنان در حال انجام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی در حال مهار آتش هستند، تصریح کرد: عملیات اطفا آتش‌سوزی با تلاش شناورهای ناجی 8 و 18 و یدک‌کش‌های فتح‌المبین و نجف و دیگر آتش‌نشانان در حال انجام است که آتش تحت کنترل در آمده ولی هنوز خاموش نشده است.

بنچاری با بیان اینکه رعایت ایمنی در شناورها امری مهم و الزامی است افزود: در مواقع بروز آتش در شناور باید امکانات ایمنی به ویژه اطفاء حریق فراهم باشد تا حادثه گسترش پیدا نکند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است افزود: با روندی که در پیش است بزودی آتش اسکله بندر کنگان مهار می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: متاسفانه در این حادثه به برخی شناورها خسارت‌های قابل توجهی وارد شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر