۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۸۵۵۳
رحیم آزادی مدیرکل پدافند غیرعامل فارس در جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان:
آزادی گفت: تحقق اهداف پدافند غيرعامل مستلزم آشنایی کامل مدیران با این حوزه ، احساس مسئوليت بالا و دقت در رعایت اصول ، الزامات و ضوابط آن است . وی اظهار داشت: بازدارندگي مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است و سرمايه گذاري در اين راستا به نوعي آسايش و آرامش را نيز براي مردم و مسئولان يک کشور به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، رحیم آزادی ، در جمع اعضاء کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل فارس بیان داشت : تحقق اهداف پدافند غيرعامل مستلزم آشنایی کامل مدیران با این حوزه ،  احساس مسئوليت بالا و دقت در رعایت اصول ، الزامات و ضوابط آن است.

وی اظهار داشت: بازدارندگي مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است و سرمايه گذاري در اين راستا به نوعي آسايش و آرامش را نيز براي مردم و مسئولان يک کشور به ارمغان خواهد آورد.

وي افزود: پدافند غير عامل علاوه بر اینکه رابطه مستقیم با امنیت ملی در جامعه دارد موجب می گردد تا در صورت وقوع حوادث باعث ایجاد آمادگي ، به حداقل رساندن  خسارات ، تلفات و تسهیل در مدیریت بحران ایجاد گردد . ایشان درادامه با اشاره به تغییر ماهیت تهديدات دشمن و ايجاد اخلال در فعاليت‌هاي مردم که در نهایت موجب فشار رواني بر جامعه است، اظهار داشت: آماده ‌سازي تمام زيرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضروریات در شرايط بحران است.

جناب آقای رحیم آزادی مدیرکل پدافند غیرعامل بیان داشت : بازدارندگي، مهم ترين ثمره آمادگي در زمينه پدافند غير عامل است .

آزادی با بيان اينکه پدافند غيرعامل مناسب ترین و کم هزینه ترین راه مقابله با دشمنان است .  افزود : با توجه به ماٌموریت و شرح خدمات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل ، شناسایی نقاط حساس ، مهم ، اماکن امن و چند منظوره  ، پناهگاه های  وساماندهی خدمات شهری  به منظور تسهیل مدیریت در زمان بحران  از ضروریات است بنابرین می طلبد تا رعایت ضوابط پدافند غیرعامل مخصوصاً در زیر ساخت های کالبد ی  به طور جدی پیگیری  و بکار گرفته شود . در پایان هریک از اعضاء با بیان پیشنهادات ونظریات خود به ارائه راهکار پرداختند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر