۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۸۵۱۸
فرماندار فاریاب خبر داد:
علی نیک نفس فرماندار شهرستان فاریاب گفت: شبکه بهداشت فاریاب از طریق رابطین، پزشکان و بهورزان اقدام به آموزش افراد در همه روستاهای شهرستان در خصوص آشنایی و پیشگیری تب کریمه کنگو کرده است و این آموزش نیز همچنان تا پایان تابستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی نیک نفس  فرماندار شهرستان فاریاب با اشاره به اخبار ضد و نقیضی که در فضاهای مجازی مبنی بر شناسایی یک فرد مبتلا به تب کریمه کنگو در فاریاب، گفت: هنوز هیچگونه خبری مبنی بر مبتلا شدن فرد مذکور به تب کریمه کنگو به صورت قطعی گزارش نشده است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.

وی افزود: شبکه بهداشت فاریاب از طریق رابطین، پزشکان و بهورزان اقدام به آموزش افراد در همه روستاهای شهرستان در خصوص آشنایی و پیشگیری تب کریمه کنگو پرداخته است و این آموزش نیز همچنان تا پایان تابستان ادامه دارد.

فرماندار شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه آموزش مردم از طریق شیوه های مختلف همچون پوستر، بروشور و آموزش حضوری انجام می شود، اظهار داشت: دامپزشکی شهرستان فاریاب نیز اقدام به سم پاشی و اهدای سم در 50 درصد روستاها کرده است و سم پاشی همچنان در سایر روستاها ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر