۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۱۷
لرستان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری: به روز و آماده بودن پدافند غیرعامل یکی از مهمترین شاخصه های این حوزه است چرا که دشمن هر لحظه به شکل های جدیدی باعث ایجاد تهدیدات مختلف منجمله تهدیدات حوزه زیستی، سایبری، پرتوی و ... می شود

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این جلسه که با حضور دکتر سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و ترابی فرماندار چگنی و اعضای شورای پدافند غیرعامل برگزار شد، دستگاه های اجرایی شهرستان به ارائه گزارش هایی از فعالیت های انجام شده پرداختند.

فرماندار چگنی ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از جنگل ها و مراتع شهرستان، بر لزوم پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها تاکید نمود؛ وی همچنین مشکل افت ولتاژ برق شهرستان را مهم برشمرده و ارائه راه کار های لازم را ضروری دانست.

ترابی توجه ویژه دستگاه های حفار به مسیر انتقال فیبر نوری را حائز اهمیت دانست و افزود: در صورت عدم هماهنگی دستگاه های حفار با شرکت های مخابرات و ارتباطات زیرساخت ممکن است آسیب هایی به شبکه انتقال فیبر نوری وارد شود.

برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان چگنی

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته حفاری زیر نظر فرماندار برای کاهش خسارات ناشی از حفاری در مسیر فیبر نوری و دیگر زیرساخت ها، به تفاوت های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در زمینه منشا ایجاد تهدیدات پرداخت؛ ایشان همچنین به روز و آماده بودن پدافند غیرعامل را یکی از مهمترین شاخصه های این حوزه بیان کردند چرا که دشمن هر لحظه به شکل های جدیدی باعث ایجاد تهدیدات مختلف منجمله تهدیدات حوزه زیستی، سایبری، پرتوی و ... می شود.

سیف علاوه بر تاکید بر جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به عنوان بستر ایجاد تهدیدات بیولوژیکی، تهدیدات سایبری را نیز یکی از مهمترین مسائل حائز اهمیت دانست و افزود امروزه داده کاوی و فروش اطلاعات به یکی از ابزار های درآمدزا برای کشور ها تبدیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر