۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۸۴۱۰
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمان:
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمان گفت: پدافند غیر عامل، آگاه سازی و مصون سازی است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، پیمان سلاجقه در نشست کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شورای پدافند غیر عامل استان کرمان توجه به زیر ساخت ها، مردم و دستگاه های دولتی را  از مهمترین بخش های پدافند دانست و خاطر نشان کرد: آگاه سازی و آشنایی  مردم نسبت به پدافند غیر عامل ضرورتی انکار ناپذیر در راستای مصون سازی است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند از فعالیت های و برنامه های آموزش و پرور ش استان در راستای تحقق اهداف پدافند غیر عامل با برگزاری همایش های مختلف در سطح مدارس استان تقدیر کرد.

سلاجقه بر  برگزاری همایش پدافند غیر عامل در سطح دستگاه های فرهنگی استان به منظور آشنایی کارکنان و مخاطبان این دستگاه های با اهداف پدافند غیر عامل تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمان  تلاش برای ابقای فرهنگ خودی و فرهنگ سازی را  از مهمترین وظایف دستگاه های اجرایی عضو کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی شورای پدافند غیر عامل استان دانست.

پیمان سلاجقه گفت:  هر دستگاه اجرایی و دولتی استان موظف است یک درصد از اعتبارات تملک و دارایی خود را در زمینه پدافند غیر عامل هزینه کند.

وی از فعالت 30 مدرس پدافند غیر عامل در استان با مجوز وزارت کشور خبر داد و افزود: برگزاری دوره آموزشی و همایش های پدافند غیر عامل  ویژه کارکنان و مخاطبان دستگاه های مختلف استان در دستور کار است.

  سلاجقه  با اشاره به اینکه برای مقابله با تهدیدات دشمن باید دارایی ها و تهدیداتی که این دارایی ها را از بین می برد شناسایی کرد افزود: تهدیدات دشمن برای از بین بردن داشته ها و دارایی های مملکت است لذا زیرساختهایی که می سازیم باید محکم و ماندگار باشند تا نسل های آینده هم از آنها استفاده کنند و دشمن هم نتواند آسیب هایی را وارد سازد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر