۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۸۴۰۵
مانور اطفاء حریق در شرکت پتروشیمی لرستان با حضور کلیه نیرو های ستادی و عملیاتی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مانور اطفاء حریق در شرکت پتروشیمی لرستان با حضور کلیه نیرو های ستادی و عملیاتی منجمله پدافند غیرعامل، آتش نشانی، اورژانس، محیط زیست و کلیه دست اندرکاران حوزه انرژی استان برگزار گردید.

در این رزمایش یگان های شرکت کننده اعم از آتش نشانی، اورژانس، امداد و نجات و ... با کمترین زمان در محل حاضر شدند و آتش های فرضی ایجادی را در محل بارگیری گاز متان مهار نمودند و همچنین سیستم های مهار حریق نصب شده در مرکز نیز مورد تست مجدد قرار گرفتند.

در ادامه، جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف مانور با حضور مدیران مدعو و کلیه نیروهای عملیاتی در محل سالن جلسات شرکت پتروشیمی لرستان برگزار شد.

سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن ضروری خواندن اجرای مانور های دوره ای به بخشی از نقاط ضعف مانور بخصوص در حوزه های هماهنگی، سناریو نویسی و کنترل عبور و مرور نیروهای عملیاتی اشاره و راهکار های لازم را جهت رفع نقائص یاد شده بیان نموده و در نهایت از کلیه دست اندرکاران برگزاری رزمایش تقدیر و تشکر نمود.

در پایان مقرر شد که اجرای مانور های از این دست حداقل به صورت فصلی در شرکت پتروشیمی لرستان با حضور کلیه نیروهای امدادی - عملیاتی انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر