۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۸۳۰۷
لرستان؛
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان گفت: اقداماتی که لازم است در حوزه پدافندغيرعامل صورت گيرد نياز به صرف هزينه هاي بالا در آن دستگاه نخواهد داشت و بيشتر با مديريت صحيح مي توان اقدامات اين حوزه را پيش برد

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولين جلسه ويژه رابطين پدافندغيرعامل حوزه علوم پزشكي چهاردهم تیرماه  در محل سالن جلسات معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري به رياست دكتر سيف برگزار شد.

در اين جلسه سيف به تبيين اهم برنامه هاي پدافندغيرعامل در بيمارستان ها پرداختند، سپس هركدام از رابطين به ارائه پيشنهادات و نقاط ضعف دستگاه ذيربط اشاره کردند.

در ادامه با يادآوري ايرادات مربوط به ملاحظات حوزه پدافندغيرعامل در بيمارستان شهيد رحيمي در قالب پاورپوينتي كه توسط اعضاي كميته بازديد از ساختمان هاي با اهميت تهيه شده بود پرداخته شد.

در پايان سيف خاطرنشان کرد: اقداماتي كه لازم است در حوزه پدافندغيرعامل صورت گيرد نياز به صرف هزينه هاي بالا در آن دستگاه نخواهد داشت و بيشتر با مديريت صحيح مي توان اقدامات اين حوزه را پيش برد اما با اين حال دستگاه هاي اجرايي در برنامه ششم توسعه مكلف شده اند حداكثر تا يك درصد از اعتبارات تملك دارايي سرمايه اي خود را صرف اقدامات پدافندغيرعاملي آن دستگاه زير نظر سازمان پدافندغيرعامل هزينه نمايند.

برگزاری اولین جلسه رابطین پدافندغيرعامل حوزه علوم پزشکي

ضمنا مقرر شد در جلسه آينده تعداد ديگري از بيمارستان هاي بزرگ سطح استان توسط تيم كارشناسي مورد بازديد قرار گرفته و ضمن بررسي ملاحظات پدافندغيرعاملي نقاظ ضعف احتمالي به اطلاع مسئولين ذيربط رسانده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر