۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۸۲۹۱
رئیس سازمان پدافند غیرعامل در دیدار با امام جمعه تبریز:
سردار غلامرضا جلالی در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم:در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در همه حوزه‌های تهدید‌، برنامه‌های مشخصی پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایداری ملی، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دیدار با حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در مسائل مختلف اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در همه حوزه‌های تهدید‌، برنامه‌های مشخصی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تهدید‌ها و حوادث بسیار ساده اتفاق می‌افتند اما ایستادن در مقابل این مسائل هزینه‌بر است، افزود: چند کار نیمه‌فقهی در حوزه پدافند انجام شده به طوری که برخی از این اقدامات با تکیه بر مسئله «نفی سبیل» مطرح شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و بومی‌سازی تکنولوژی‌های مورد نیاز در کشور گفت: هر چند بحث‌های پدافند سازمان پدافند غیرعامل بیشتر حکومتی و دولتی بوده به عبارتی نفی سبیل در کشور عدم تسلط کفار بر مسلمان‌ها بوده اما آیا این مسئله در مسائل فناوری اطلاعات و صنعتی و دیگر حوزه‌های جامعه نیز به این شکل است؟!

وی ادامه داد: متأسفانه کشورهای دیگر در مسائلی همچون تکنولوژی خودرو و موبایل و برخی مسائل دیگر بر ما مسلط هستند برای مثال گوشی تلفن همراه مورد استفاده در جامعه وارداتی است.

جلالی با تأکید بر ضرورت تحقق اهداف پدافند غیرعامل در همه بخش‌های جامعه خاطرنشان کرد: اگر نفی سبیل را قبول داریم نباید اجازه بدهیم بحث امور مسلمان‌ها در اختیار کشورهای غیرمسلمان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر