۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۸۲۶۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس خواستار شد
رحیم آزادی، اجرای مفاد قانونی پدافند غیرعامل مخصوصاً بند ( ز) تبصره 12 قانون پنچ ساله ششم توسعه را از ضروریات تحقق پدافند غیر عامل دانست و توجه جدی به این اصول در استان را خواستار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومین جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی  با حضور اعضائ این کارگروه در سال 1396 برگزار شد.

در ابتدا سید علی محمد موسوی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته و تشکر از مدعوین حاضر در جلسه به تشریح مصوبات جلسه قبل ، گزارش اقدامات صورت گرفته و تاُکید بر ارائه برنامه های آتی سال 1396 با محوریت پدافند غیرعامل در استان پرداخت.

دومین جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی  با حضور اعضائ این کارگروه در شیراز برگزار گرديد.

سپس رحیم آزادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس ضمن قدردانی ، در خصوص اهميت وجايگاه پدافند غيرعامل در استان ، اثر بخشی آن بر سایر بخشها و همچنين برگزاري منظم جلسات كارگروه تأكيد کرد.

وی در ادامه با ارائه پاورپوینت آموزشی( بصورت کارگاه آموزشی یک ساعته) جهت کارکنان اتاق اصناف استان و اعضاء کارگروه به بیان مطالب کلی ،در حوزه مبانی ، اصول و الزامات پدافند غیرعامل و توجه ویژه به سند چشم انداز ، رسالت ، ماموریت ها  و شناخت انواع تهدیدات در پدافند غیر عامل پرداخت.


دومین جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی  با حضور اعضائ این کارگروه در شیراز برگزار گرديد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس در ادامه ضمن اشاره به مستندات قانونی پدافند غیرعامل ، نسبت به جایگاه قانونی آن در کشور، اجرای مفاد قانونی پدافند غیرعامل مخصوصاً بند ( ز) تبصره 12 قانون پنچ ساله ششم توسعه را از ضروریات تحقق پدافند غیر عامل خواند و توجه جدی به این اصول در استان را خواستار شد.

درپایان اعضاء کارگروه گزارشی از اقدامات انجام شده در دستگاه اجرائی ذیربط  را ارائه نموند وبه بیان پاره ای از برنامه ، دیدگاه ها و نظریات خویش پرداختند که منتج به اتخاذ تصمیماتی در این کارگروه  شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر