۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۸۲۲۲
فرماندار خرم‌آباد با بیان این‌که آمادگی مواجهه با بحران باید تقویت شود؛ چراکه هرچه برای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی کنیم خسارات ما کمتر خواهد بود، گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه پدافند غیرعامل و مبارزه با بحران پشتوانه مردمی است زیرا اگر مردم ورود پیدا کنند موفق خواهیم بود.
به گزارش پایداری ملی، اسد عبداللهی، فرماندار خرم‌آباد، امروز یک‌شنبه، یازدهم تیرماه در جلسه کمیسیون پدافند غیرعامل خرم‌آباد که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، در سخنانی ضمن بیان اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: یکی‌از مهم‌ترین عوامل اهمیت پدافند غیرعامل در کشور، تروریست‌ها و گروهک داعش است.

وی با بیان این‌که گروهک تروریستی داعش برداشت سطحی از دین دارد، ادامه داد: خوشبختانه داعش در حال نابودی است این در‌ حالی‌است که داعش یک تشکیلات عقیدتی و اثرات آن ممکن است تا سال‌ها باقی بماند.

عبداللهی با بیان این‌که بسیاری از کشورهایی که ادعای حقوق بشر را دارند تجهیزات در اختیار داعش قرار می‌دهند، ادامه داد: داعش می‌خواست برای خود هویت پیدا کند اما در حال نابودی است کمااینکه داعش برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری استفاده می‌کند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان این‌که به برکت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی،  داعش در حال نابودی است، گفت: کارگروه‌های زیرمجموعه پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود و در حوزه آموزش، دستگاه‌های خدماتی باید کارهای آموزشی با موضوع پدافند غیرعامل را انجام دهند.

وی با بیان این‌که آمادگی مواجهه با بحران باید تقویت شود، تصریح کرد: هرچه برای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی کنیم خسارات ما کمتر خواهد بود. 

عبداللهی گفت: بزرگ‌ترین پشتوانه پدافند غیرعامل و مبارزه با بحران پشتوانه مردمی است زیرا حتی مردم ورود پیدا کنند موفق خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر