۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۸۱۶۰
کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی با حضور جناب آقاي آزادي مدير كل پدافند غير عامل ، جناب آقاي موسوی مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و سايراعضاء كارگروه در محل استانداري فارس تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی با حضور  آزادي مدير كل پدافند غير عامل استان ، موسوی مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و سايراعضاء كارگروه در محل استانداري فارس تشكيل شد.

 آزادی در این جلسه بیان داشت : پدافند غیرعامل صلح آمیزترین و عقلانی ترین روش دفاع است بدین معنی که این شیوه کمترین هزینه ها را در برخواهد داشت و از طرفی کمترین آسیب را به ما وارد خواهد کرد .


کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی پدافند غیرعامل درشیراز برگزار شد


وی افزود  : جامعه امروز جهانی به گونه ای است که پیشرفت علم ، فرهنگ و دانش موجب شده تا جنگ های فیزیکی کنار گذاشته شود  و دشمن وارد مرحله جدیدی از جنگ های نوین و مخصوصاً جنگ های نرم ازجمله جنگ سایبری شده است .


آزادی خطاب به اعضاء کارگروه اظهار داشت : ما همه مسئولیم و در راستای این مسئولیت باید هوشیار باشیم نسبت به رعایت اصول ، ضوابط و الزامات پدافند غیرعامل اهتمام کافی داشته باشیم تا با ممانعت از غفلت زدگی ، حفاظت و حراست از جان مردم و زیرساخت ها بتوانیم استوار و پایدار بمانیم .


در اين نشست  نمايندگان ادارات و اعضاء كارگروه گزارش كار و عملكرد مربوط به سال 95 خود را ارائه کردند  و در خصوص شناسايي تهديدات ، راهكارهاي مقابله با آن و تقويم زمانبندي كارگروه تصميماتي اتخاذ شد.


در پایان موسوی مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته ، کارگروه سازماندهی و مشارکت مردمی را یکی از کارگروه‌های مهم شورای پدافند غیرعامل استان برشمرد وظایفی در قالب این کارگروه به استان محول شده است که همکاری همه جانبه را می طلبد تا در راستای تحقق و نهادینه کردن اهداف ، اصول و الزامات پدافند غیرعامل در استان بیش از پیش گام های اساسی برداشته شود .

وی افزود: آموزش عمومی پدافند غیرعامل و اطلاع رسانی جمعی از ضروریات است که در تسهیل مدیریت در مواقع بحران بسیار اثر گذار خواهد بود .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر