۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۸۱۴۵
سردار آسودی:
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: عملیات موشکی سپاه بر علیه داعش نشان از عمق اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر دشمنان خود داشت.
به گزارش پایداری ملی، سردار "محمدعلی آسودی" دستاوردهای عملیات موشکی سپاه به مواضع داعش را در سه سطح بین المللی، منطقه‌ای و ملی برشمرد و گفت: در سطح بین المللی کشورهای غربی متوجه شدند که دوران بزن و در رویی تمام شده است و دیدند که اگر تجاوز می‌کنند سهمگین‌تر از آن را دریافت می‌کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه دستاورد منطقه‌ای این عملیات را درخشش اشراف اطلاعاتی دقیق سپاه بر مواضع و مراکز تجمع و انبار سلاح‌های داعش عنوان و تأکید کرد: این یک دستاورد بزرگ بود که همه فهمیدند جمهوری اسلامی شعار نمی‌دهد و اشراف اطلاعاتی دقیقی دارد و در پاسخ دادن به شرارت دشمنان با کسی تعارف ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این عملیات موشکی، اولین عملیات موشکی ما بعد از آزمایش‌های مکرر بود، دشمنان فهمیدند که وقتی ما می‌گوییم توان بالایی در عرصه دفاعی داریم، واقعا همین طور است و دشمنان این پیام را دریافت کردند که ایران توانمندی عملی این کار را دارد و کشورهایی که مانند عربستان به دنبال شرارت بودند و در کنار ترامپ قرار گرفتند فهمیدند که ایران، انگلیس، آلمان و فرانسه نیست و کشوری قدرتمند است که هیچ اقدام تجاوزگرانه‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

سردار آسودی دستاورد دیگر عملیات لیلة القدر را ایجاد وحدت و انسجام داخلی بین مسئولین کشور و اقشار مختلف مردم برشمرد و بیان داشت: همه جریانات سیاسی با هر گرایش و اختلافی که داشتند در این مقطع به وحدت ملی توجه کردند و این قدرت ملی ما در داخل را افزایش داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام این دستاورد به آمریکا و یارانش این است که اگر یک روزی کوچکترین خطایی کنند مردم و مسئولین ایران با هر گرایشی برای وحدت ملی اختلافات را کنار می‌گذارند و برای دفاع همه جانبه دست در دست یکدیگر می‌دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر