۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۹۲
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان در جلسه کارگروه صنعت،معدن، تجارت استان
در این جلسه مصوب شد مانور ملی صنایع غذایی با همکاری وزارت کشور (اداره کل امور مرزی و پدافند غیر عامل)، سازمان پدافند غیرعامل کشور و با حضور کلیه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه، در سال جاری برگزار گردد

در این جلسه که با حضور سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، همه اعضا و ریاست صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن تاکید بر انجام برنامه ها و ملاحضات پدافند غیرعامل در طرح های صنعتی استان، بر لزوم برگزاری مانور های آمادگی استانی و یک مانور مهم ملی تاکید شد.

سیف ضمن اشاره به تهدیدات سایبری علیه کشور، آمادگی قبل از وقوع بحران را که مهمترین وظیفه سازمان پدافند غیرعامل کشور می باشد بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح های پدافند غیرعامل قبل از وقوع بحران باعث کاهش چشمگیر هزینه ها در زمان بحران می شود. ایشان همچنین نظارت بیشتر بر واردات مواد غدایی و دارویی را از مهمترین اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه بیولوژیکی عنوان کرد که کارگروه صنعت، معدن و تجارت نقش بسزایی در آن دارد.

برگزاری جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت

محمدرضا صفی خانی توسعه شهرک های صنعتی با رعایت مباحث HSE و پدافند غیرعامل را ضروری دانست و مهمترین اقدام برای فرهنگ سازی پدافند غیرعامل را آموزش قلمداد کرد.

همچنین در ادامه این جلسه مصوب شد مانور ملی صنایع غذایی با همکاری وزارت کشور (اداره کل امور مرزی و پدافند غیر عامل)، سازمان پدافند غیرعامل کشور و با حضور کلیه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه، در سال جاری برگزار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر