۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۲۸۰۷۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:در هر موضوعی که تهدیدی در آن باشد باید وسیع‌تر شویم و تمام دستگاه‌های اداری ما باید تست و نفوذ شود زیرا اطلاعات باید محرمانه و دستگاه‌ها باید حریم و حدودی داشته باشند.
به گزارش پایداری ملی،شاهرخ کناری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد  ظهر امروزدر جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان چرام با اشاره به شکل گیری پدافند غیرعامل به دستان متدبرانه مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این دولت نیز به اعتبارات و بحث‌های ریالی پدافند غیرعامل توجه زیادی شده است.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پدافند غیرعامل 12 کارگروه و چهار قرارگاه دارد و هیچ اداره‌ای نداریم که عضو این 12 کارگروه نباشد.
 
وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: ما تهدیدات نظامی بیرونی در سطح کلان نداریم، هم مرز نیستیم و رصد ما در سطح استان است اما برخی مدیران در نشست‌های استانی هم حضور پیدا نمی‌کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: امروز از جنگ سایبری به عنوان پنجمین جنگ برتر دنیا یاد می شود و به عنوان مثال تنها یک ویروس در یک کشور فعال شده و به کشور دیگری می فرستند.اما در کشور هدف، دومین صنعت پر درآمد ما یعنی دام و طیور را بیش از هزار میلیارد تومان زیان وارد می‌کنند.
 
کناری با تاکید بر اینکه افق دید ما در حوزه پدافند غیرعامل باید بلندتر شود، گفت: پدافند غیرعامل یعنی غیرمسلحانه عمل کردن و جنگیدن، بنابراین دنبال تهدیدات کلان باشیم و طبق بیانات رهبر انقلاب اینگونه مسائل را در نظر بگیریم و مصون سازی کنیم.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هر موضوعی که تهدیدی در آن باشد باید وسیع‌تر شویم و تمام دستگاه‌های اداری ما باید تست و نفوذ شود زیرا اطلاعات باید محرمانه و دستگاه‌ها باید حریم و حدودی داشته باشند.
 
وی با اشاره مشکلات شهرستان چرام در حوزه پدافند غیرعامل بر جمع‌آوری کشتارهای غیرمجاز به ویژه در مسیرهای ارتباطی این شهرستان تاکید کرد و گفت: ما در استان بالگرد داریم اما در چرام باید آشیانه‌ای جهت فرود این بالگرد نیز موجود باشد.
 
کناری با تاکید بر اینکه هر اداره‌ای در چرام یک رابط پدافند داشته باشد، تصریح کرد: پل القچین در مصوب آورده شود چرا که کار مطالعات آن باید انجام شده تا در کارگروه راه و شهرسازی پیگیری صورت گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر