۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۸۰۳۹
امام جمعه بوکان گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا اقتدار موشکی ایران را جدی بگیرند و دنیا بداند ایران در همه حال توانایی مقابله با ابر قدرت‌های جهان را دارد.
به گزارش پایداری ملی، ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: همگان این موضوع را می‌دانند که اگر مسلمانان متحد و همدل شوند هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آنان ایستادگی کند.

وی افزود: ایمان، تقوا، قرآن، دین مبین اسلام، شهادت و از خود گذشتگی از سلاح‌های مسلمانان علیه دولت‌های غاصب و استعمارگر جهانی است که رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در رأس آن‌ها قرار دارند و باید بدانند که با امکانات کنونی توان مقابله با آنان را داریم حتی اگر تجهیزاتمان اندک باشد با توجه به سلاح‌های دینی خود می‌توانیم آنان را شکست دهیم.

امام جمعه بوکان خاطرنشان کرد: ما در همه حال توانایی مقابله با ابر قدرت‌های جهان را داریم و می‌توانیم از جان و مال خود در مقابل آنان دفاع کنیم چرا که خداوند متعال از کفار به عنوان ترسو در قرآن کریم یاد می‌کند و این موضوع دلگرمی ماست و ما بهتر از پیش می‌توانیم در مقابلشان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان دین اسلام و کشورهای اسلامی به ویژه ایران به دنیای خالی دل بسته‌اند و زندگی را تنها در این دنیا نظاره می‌کنند و تمام تلاش خود را برای زندگی چند روزه دنیوی صرف می‌کنند و این در حالی است که شهادت برای ما سعادت است و به وسیله این مهم می‌کوشیم تا برای اسلام و کشورمان عزت کسب کنیم.

خلیفه‌زاده با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: در قرآن کریم به ما بشارت داده شده ‌که اگر پشتیبان دین الهی باشیم و برای عزت و سرافرازی هر چه بیشتران تلاش کنیم خداوند متعال پشتیبان ما خواهد بود و دشمنان امروز ما بسیار سرسخت هستند که ایستادگی و مقاومت روز افزون مردم در این راه را نیاز دارد.

وی با تاکید بر این موضوع که صدای سیلی سپاه را باید حامیان داعش بشنوند، تاکید کرد: هیچ حرکت تروریستی را بی پاسخ نمی‌گذاریم و در برابر اقدامات کارشکنانه دشمنان جواب لازم را می‌دهیم تا دیگر چشم طمع به دین اسلام و خاک کشورمان نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر