۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۹۸
آتش سوزی در پست برق سپیدار مناطقی از کلانشهر اهواز را در خاموشی فرو برد .
به گزارش پایداری ملی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : ترانس های برق بخشی از اهواز دیشب (27 خرداد) آتش گرفتند و مردم دیشب را بدون برق و بدون کولر سر کردند.

 وی ادامه داد:در این حادثه که به علت بالا رفتن  مصرف برق  روی داد ، ظرفیت بار ترانسهای شرق اهواز بطور کامل پر شد و فشار زیادی بر این ترانسها وارد شد و بدنبال  آن سر کابل خروجی 32 کیلو ولت سپیدار و نیز ترانس این منطقه دچار آتش سوزی شد.

محمود دشت بزرگ افزود: بلافاصله دستگاههای خدمات رسان از جمله آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند آتش سوزی را به طور کامل مهار کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز هم گفت:  این حادثه  موجب خساراتی به ایستگاه های تغذیه کننده ی برق مناطقی همچون باهنر، مستغلات، 100 دستگاه، 254 دستگاه، نبوت، رسالت، ایثار، منازل ترابری، ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، سپیدار، شهروند، فاز 2 و فاز 5 پاداد و مهدیس شد .

علیرضا شکرخدایی افزود: تمام نیروهای فنی و مهندسی با تمام توان و امکانات در محل حاضر هستند و در حال  تعویض و اصلاح تجهیزات می باشند تا خطوط برقرار شود.

وی همچنین از تمامی شهروندان خواست ضمن رعایت  صرفه جویی از لوازم  پر مصرف  در ساعات اوج مصرف برق استفاده نکنند.


به علت گرمای بی سابقه در خوزستان، از چند روز قبل قطعی برق در استان به خصوص اهواز آغاز شده ولی روز گذشته به اوج خود رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر